شناسهٔ خبر: 67337545 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

تصاویری که باور نمی‌کنید «عکس‌های هوایی» باشند تصاویری که باور نمی‌کنید «عکس‌های هوایی» باشند

فرادید| تفاوت مهم عکس‌های دومان با عکس‌های هوایی دیگر این است که او به دنبال منظره‌های خاص می‌گردد؛ منظره‌هایی که شباهت فوق‌العاده‌ای به نقاشی‌های انتزاعی و مینیمالیستی دارند. به گزارش فرادید؛ بعضی از عکس‌های دومان آنقدر خاص هستند که اگر از عکس بودن آن‌ها اطلاع نداشته باشید ممکن است آن‌ها را با

صاحب‌خبر -

فرادید| تفاوت مهم عکس‌های دومان با عکس‌های هوایی دیگر این است که او به دنبال منظره‌های خاص می‌گردد؛ منظره‌هایی که شباهت فوق‌العاده‌ای به نقاشی‌های انتزاعی و مینیمالیستی دارند.

به گزارش فرادید؛ بعضی از عکس‌های دومان آنقدر خاص هستند که اگر از عکس بودن آن‌ها اطلاع نداشته باشید ممکن است آن‌ها را با نقاشی‌ها یا طر‌ح‌های انتزاعی اشتباه بگیرید. برای مثال عکسی که او از یک دریاچۀ صورتی رنگ با یک جاده و دکل در وسط آن گرفته (عکس بالا)، واقعا یک چشم‌انداز خارق‌العاده و باورنکردنی است؛ با خطوط عجیب و رنگ‌های سورئال.

2

خود او می‌گوید: «در نگاه اول (و حتی در نگاه دهم)، شما مطمئن نیستید که به چه چیزی نگاه می‌کنید. سخت است که یک چشم‌انداز را در این خطوط عجیب و رنگ‌های سورئال (اما واقعی) تشخیص دهید. با نزدیک‌تر شدن، گاهی جزئیات کوچکی مانند یک خط برق یا یک خانه را می‌بینید که به شما سرنخی از آنچه می‌بینید می‌دهند. اما بیشتر اوقات، چیزی برای چنگ زدن وجود ندارد: اکثر تصاویر همچنان حتی پس از نگاه نزدیک مرموز باقی می‌مانند و انتظارات شما از اینکه یک چشم‌انداز چگونه باید به نظر برسد را به چالش می‌کشند».

4

3

5

andrei-duman-from-above-8

7

andrei-duman-from-above-9

andrei-duman-from-above-4

andrei-duman-from-above-12

منبع: faradeed-194486

نظر شما