شناسهٔ خبر: 67337416 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران در فردوس ۱۳ شهریور

جلسه برنامه‌ریزی اجلاسیه ملی جهادگران ۱۳ شهریور در فردوس با حضور استاندار برگزار شد.

صاحب‌خبر -

قناعت استاندار خراسان جنوبی در اجلاسیه ملی جهادگران ۱۳ شهریور در فردوس گفت: برگزاری این برنامه سبب می‌شود تا فردوس به عنوان مبدأ اردو‌های جهادی بر روی آنتن و تیتر رسانه‌ها برود.

وی افزود: بعد دفاع مقدس برخی جریان‌ها بدنبال روحیه جهادی بودند که با حمایت‌ها مختلف سبب شده تا روحیه جهادی همچنان زنده و پویا باشد.

 استاندار گفت: اجلاسیه ملی سال اول بسیار فاخر برگزار شد و سال دوم با حضور شهید جمهور بسیار فاخرتر برگزار شد.

قناعت افزود: یکی از خصوصیات شهید جمهور داشتن روحیه جهادی شهید سلیمانی بود، چرا که علاوه بر جلسات تخصصی و علمی در میدان پیگیری امورات و مشکلات بودند. 

وی صعه صدر را یکی دیگر از ویژگی‌های شهید جمهور بود عنوان کرد و گفت: مجالس و تشییع جنازه با شکوهی که برای آیت‌الله رئیسی برگزار شد که علاوه بر اینکه عشق و ارادت مردم کشور به شهید جمهور، آغاز یک کار جدید در امتداد اهداف انقلاب بود.

استاندار گفت: یکی از مهمترین دستاورد‌های این اجلاسیه زنده نگه داشتن همین کار‌های جهادی هست و نباید از کنار این حرکت جهادی ساده گذشت.

فرماندار فردوس هم گفت: اجلاسیه دو سال پیش در دستور کار قرار گرفت و به برکت اجلاسیه ملی جهادگران گروه‌های جهادی بسیاری در عرصه‌های مختلف وارد استان و شهرستان فردوس شدند و خدمات ارزنده ایی ارائه کردند.

روشن افزود: مهمترین دستاورد اجلاسیه ملی جهادگران ثبت ۱۳ شهریور در تقویم ملی کشور بعنوان آغاز اردوی جهادی است.

وی گفت: به برکت اجلاسیه کلنگ طرح‌های مختلفی مثل واحد مس به زمین خورد و خوشبختانه امسال شاهد تولید و اشتغال در این طرح خواهیم بود

امام جمعه فردوس هم گفت: همایش اجلاسیه ملی جهادگران به شهرستان هویت بخشید و ظرفیت‌های فردوس را به کشور معرفی کرد و این افتخاری برای فردوس است.

حجت الاسلام شاکری همچنین از استاندار خواست با جدیت بیشتری طرح‌ها و وعده‌های اجلاسیه پیگری شود و چنانچه برای تبیین و امید آفرینی رسانه‌ای شود.

مسئول بسیج سازندگی استان هم گفت: امسال در یادواره شهدای محور مقاومت در ادامه برنامه‌های اجلاسیه جهادگران در شهرستان فردوس میزبان خانواده‌های شهدای جهادگرخواهیم بود.

هنری همچنین از حضور گروه‌های جهادی در استان خبر داد و افزود: بزودی شاهد حضور گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف خواهیم بود.

نظر شما