شناسهٔ خبر: 67337382 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

اساتید به نقش تبیینی خود توجه کنند

سیدکاظم میرکاظمی‌زاده گفت: اساتید دانشگاهی، نخبگان و خواص باید به نقش تبیینی خود در آستانه انتخابات ریاست جمهوری بیش از پیش توجه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار سید کاظم میرکاظمی‌زاده امروز 3 تیر در نشست بصیرتی ضمن حضور اساتید که در سلماس برگزار شد، ضمن اشاره به اینکه سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران را پشت‌سر گذاشته‌ایم، گفت: اساتید باید شخصیت جامعی همچون شهید دکتر چمران را برای خود الگو قرار دهند چون در علم، عرفان و میدان نبرد مجاهدت‌های بسیاری را داشته است.

فرمانده سپاه سلماس بر لزوم اهتمام اساتید برای جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: لازم است معیارهای انتخاب اصلح از دیدگاه امامین انقلاب برای اقشار مختلف مردم تشریح شود و در این راستا اساتید به نقش تبیینی خود توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه این دانشمند متعهد و انقلابی در راه نظام اسلامی جان خود را تقدیم کرد، ادامه داد: بنابراین لازم است ایشان را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم چراکه به معنای واقعی کلمه الگویی تمام‌عیار و اسوه‌ای بی‌بدیل محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه سلماس با بیان اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفته‌ایم، گفت: امروز دشمن با ناکامی در تمام صحنه‌های رویارویی، عملیات ترکیبی سنگینی را با محوریت جنگ شناختی شروع کرده و حوزه شناخت مردم در آماج تهاجمات پی در پی دشمن می‌باشد.

میرکاظمی‌زاده در ادامه سخنان خود اساتید را افسران و فرماندهان این جبهه عنوان کرد و گفت: اساتید و در کنار آنها دانشجویان باید به صورت مداوم و موثر در این صحنه ایفای نقش کنند و تا جایی که می‌توانند در زمینه انتخاب اصلح نقش‌آفرین باشند.

وی با توجه به انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در ایام حساس کنونی، اضافه کرد: باید در طی این مسیر پرتِلاطم با استعانت از خداوند متعال،  گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و قطب‌نمای سیدالشهداء خدمت گام برداریم تا فردی متعهد، انقلابی، خادم و پایبند به ارزش‌های نظام و انقلاب به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود.

نظر شما