شناسهٔ خبر: 67337091 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ادعای رسانه صهیونیستی: عملیات ارتش در «رفح» به مراحل پایانی رسیده است

تهران- ایرنا- ارتش رژیم صهیونیستی که پس از حدود ۹ ماه در باتلاق جنگ غزه گرفتار شده است، به نظر می‌رسد درصدد اعلام دروغین پایان حملات به رفح است و در این راستا یک رسانه صهیونیستی ادعا کرد عملیات در این شهر به مراحل پایانی خود رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» به نقل از منابع خود ادعا کرد: ارتش به اکثر عملیات زمینی در رفح که توسط رهبری سیاسی تعیین شده بود، پایان داده است.

این منابع اعلام کردند: ارتش عملاً کنترل محور فیلادلفیا در نوار مرز مصر و غزه را به دست گرفته است.

منابع مذکور همچنین گفتند: رهبری سیاسی اسرائیل هدف خود را هدف‌گذاری ۶۰ درصد از نیروهای حماس در رفح و تکمیل مأموریت در ماه‌های بعد تعیین کرده است.

به گزارش ایرنا، با گذشت ۲۶۱ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

نظر شما