شناسهٔ خبر: 67336846 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خبرها از اجتماع هواداران پزشکیان با حضور آذری‌جهرمی در کرمان و تاکید بر ضرورت مشارکت

کرمان- ایرنا- اجتماع هواداران مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری عصر یکشنبه با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات در تالار فرهنگ و هنر شهر کرمان در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، اجرای ترانه های محلی و سرودهای مختلف با همراهی هواداران از جمله برنامه های این نشست، پیش از شروع سخنرانی ها بود.

پیش از سخنرانی آذری جهرمی، برخی فعالان اصلاح طلب استان پشت تریبون قرار گرفتند که سخنان آنان به سمع مخاطبان می رسد.

سخنان آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات در این مراسم را در لینک زیر می توانید ملاحظه کنید:

دولتِ بدون محدودیت

محمدعلی کریمی رییس ستاد پزشکیان در استان کرمان با تشکر از حضور آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات گفت: حضور شما در کنار دکتر پزشکیان معنی دارد و آن اینکه دولت چهاردهم دولت محدودیت نیست.

وی با تشکر از حاضران و هواداران پزشکیان در تالار فرهنگ و هنر کرمان افزود: آقای جهرمی، جوانان، شما را وزیر جوانان می دانند و این مراسم به همت جوانان برگزار شده؛ شما را وزیری می دانند که پای آزادی جوانان و فضای عمومی، حقیقی و مجازی کشور تا پای محاکمه رفتید.

کریمی اظهارداشت: جوانان قدیمی مانند من باور دارند که در سایه دکتر پزشکیان در عرصه ریاست جمهوری روزهای بهتری را پیش رو خواهیم داشت و مطمئنیم که چنین است.

وی تصریح کرد: از همه می خواهم و یادآوری می کنم وعده ما سه شنبه ساعت هشت شب در سالن فجر کرمان (حضور پزشکیان) است و انتظار داریم همه دست خانواده ها و اقوام را بگیرند و با حضور شما مراسم پرشور و باشکوهی در استقبال از پزشکیان برگزار کنیم.

کریمی افزود: وعده بعدی ما برای رقم زدن دوم خردادی دیگر روز جمعه هشت خردادماه است.

آخرین خبرها از اجتماع هواداران پزشکیان در کرمان؛ درحال به‌روزرسانی است

پزشکیان فیلم و تئاتر بازی نمی کند

اما علی اسلام‌پناه فعال سیاسی اصلاح طلب و نماینده پیشین مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به مشکلات کنونی جامعه گفت: برای حل این مشکلات، شخصیت دکتر پزشکیان، بی نظیر است؛ چهارسال در دوره هشتم مجلس در کنار پزشکیان بودم، انسان بی نظیری است، فیلم و تئاتر بازی نمی کند و انسان درستی است.

وی با بیان اینکه همه ما به این اصل معتقدیم که بخشی از زندگی مان را باید در امر اجتماعی صرف کنیم اظهارداشت: باید در امر اجتماعی احساس وظیفه و تکلیف کنیم؛ به ویژه در دوره ای که الان کسانی عهده دار مناصبی هستند که قادر به حل مشکلات کوچک جامعه نیستند ولی بر مناصب بزرگی تکیه زده اند یا می خواهند تکیه بزنند که این وضعیت برای کشور شایسته نیست.

اسلام پناه گفت: کشور ما الان با چالش های بسیار بزرگی در عرصه اجتماعی روبه رو است؛ این عرصه ها اعم از فقر، فساد، تورم، آب، محیط زیست، انرژی، فرار مغزها و فضای مجازی هستند که همه مشکلات دست به دست هم داده و برای آنها باید راه حل های بسیار بزرگ توسط انسان های بزرگ شکل گیرد.

وی با بیان اینکه این مشکلا ت را با شوخی و خنده نمی توان حل کرد اظهارداشت: مشکل فقر، فساد، تورم، گرانی و بیکاری جوانان را با ۲ کیلو گوشت به در خانه ها نمی توان حل کرد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل بورس را سه روزه نمی توان حل کرد، شما که سه سال (در مسئولیت) هستید، پس چرا حل نمی کنید.

وی تصریح کرد: مشکلات بزرگ، انسان های بزرگ و فکرهای بزرگ می خواهد، وقت هایی باید صرف شود که کشور به جایگاه اصلی خود برگردد، کشور الان در جایگاه خود نیست و مدیران در جایگاه خودشان نیستند.

اسلام پناه با اشاره به وضع قوانین زیاد و گاها متضاد با یکدیگر گفت: ماهواره را امروز ممنوع کردیم اما ۹۹ درصد مردم از آن استفاده می کنند؛ فیلتر می گذاریم، کنار آن فیلتر فروشی راه می اندازیم تا مردم از آن استفاده کنند.

وی گفت: میلیاردها خرج جوانان می کنیم تا درس بخوانند و فوق لیسانس و دکترا بگیرند و آماده کار شوند، اما بعد آنها را فراری می دهیم و از آفریقا دنبال نیرو برای کارها باید باشیم.

اسلام پناه افزود: مسائل و چالش های بزرگ ایران تا ۲ مساله اتفاق نیفتد، حل نمی شود؛ اول مشکل وفاق عمومی و اجتماعی باید در ایران شکل گیرد، خودی و غیرخودی در کشور برطرف و محو شود.

وی افزود: دوم اینکه مرزهای ما باید باز شود و با هیچ کشوری عَلَم مخالفت بلند نکنیم؛ با همه کشورها باید مراوده داشته باشیم زیرا حداقل هزار میلیارد دلار باید در عرصه های مختلف کشور سرمایه گذرای شود که الان نداریم و جیب ما خالی است؛ سرمایه گذاری خارجی نیاز به امنیت و اعتماد دارد.

اسلام پناه افزود: کشورهای دنیا باید به ما اعتماد کنند، حتما برجامی باشد، یعنی مسائل ما باید حل شود؛ اف ای تی اف یعنی باید بانک های ما شفاف باشند و مسائل ما حل شود.

وی با بیان اینکه الان هریک از ما باید بایستیم(حضور در انتخابات) زیرا با برخاستن برخی استان ها دوم خردادی دیگر درحال وقوع است، گفت: همه باید به پا خیزیم و این امر را کامل کنیم؛ دکتر پزشکیان را به ریاست جمهوری بفرستیم و نهم تیرماه جشن پیروزی را با هم بگیریم.

ناامیدی ها با مطالبه‌گری به امید تبدیل می شود

کوروش بنی‌اسد قائم مقام کمیته جوانان ستاد پزشکیان در استان کرمان نیز گفت: بدون شک با مطالبه گری ناامیدی ها به امید تبدیل خواهد شد چرا که امید بذرهویت ما است و هویت ما ریشه در تاریخ ما دارد.

وی بیان کرد: مردم ما روزگاران سختی را پشت سرگذاشته اند و مطالبات مردم به‌حق‌ترین اتفاق تاریخ ایران خواهد بود؛ امروز مطالبه ما آغاز راهی است برای اصلاح، امید و بهبود به شرایط کشور و آغاز راهی برای ایران.

بنی اسد افزود: اگر بر این باورید که رای ندادن چاره کار است باید بگویم نتیجه رای ندادن، چای دبش و ۲هزار و ۵۷۰ تحریم بین المللی است که امروز همه ما در خانه هایمان تاثیر آنها را می بینیم.

قائم مقام کمیته جوانان ستاد پزشکیان پزشکیان اضافه کرد: برای پایان دادن به خشم فرو خفته فاضلی ها، سرعت پایین اینترنت و نخبه سوزی ها رای می دهیم.

بنی اسد تاکید کرد: دکتر مسعود پزشکیان فردی شجاع و صادق، وطن پرست، پاکدست و به شدت معتقد به تخصص گرایی است؛ فردی که امید ذهن های خسته مردم ایران است.

وی  تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم امید را به مردم برسانیم تا مردم ناامید هم پای صندوق رای برگردند و با مشارکت بالای ۷۰ درصد روز نهم تیرماه در کنار هم جشن پیروزی مان را برگزار کنیم.

نظر شما