شناسهٔ خبر: 67336774 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

جلیلی در ورزشگاه شهید پورشریفی تبریز:

در ونزوئلا ایران را به تراکتور تبریز می‌شناسند

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: آنها که می‌گفتند هم سانتریفیوژ بچرخد و هم اقتصاد، سانتریفیوژ را قطع کردند، دلار ۳ هزار تومانی را ۳۰ هزار تومان کردند، اقتصاد را تعطیل کردند و الان همین‌ها مدعی اداره کشور و مردم هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل از خبرگزاری دانشجو، «سعید جلیلی» نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در جمع مردم حاضر در ورزشگاه شهید پورشریفی تبریز گفت: در هشت سال ظرفیت ملت ایران را نادیده می‌گرفتند و به جای اینکه به فکر یک ایران جهش باشند به فکر این بودند که امتیازی را به فلان قدرت بدهند که آیا قبول کند یا خیر؟ کسانی می‌گفتند حتی نمی‌توانیم نفت بفروشیم، می‌گفتند حتی ماه دیگر اگر فلان امتیاز را به فلان کشورها ندهیم حتی نمی‌توانیم حقوق بدهیم، الان مدعی شده‌اند! آنها که می‌گفتند هم سانتریفیوژ بچرخد و هم اقتصاد، سانتریفیوژ را قطع کردند، دلار ۳ هزار تومانی را ۳۰ هزار تومان کردند، اقتصاد را تعطیل کردند و الان همین‌ها مدعی اداره کشور و مردم هستند.

 

این نامزد انتخابات بیان کرد: شما با انتخاب خود در ۳ سال قبل نشان دادید که رییس جمهوری می توان داشت که با تمام همسایگان ارتباط برقرار کرد و مشکلاتی که با همسایگان داشتیم را به دوستی و برادری تبدیل کرد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: شهید آل هاشم می گفت می روم در ورزشگاه یادگار امام لابلای جوانان می نشینم می دانم با این جوانان می شود کار بزرگ کرد ما به چنین تفکراتی نیاز داریم. اگر در دفاع مقدس جوانان حماسه آفریدند، آیا نمی توانند در کشاورزی و صنعت و علمی به موفقیت برسند؟ هنوز هم نسل شهدای دفاع مقدس در این کشور هست.می توانیم پیشرفت های بزرگی رقم‌بزنیم اگر از ایمان و غیرت تبریز صحبت می کنیم در عرصه های مختلف فرهنگ و هنر تجلی دارد و میتواند تبریز مانند همیشه الگو برای همه کشور باشد.

 

جلیلی خاطرنشان کرد: من زمانی معاون وزیر خارجه بودم خاطرم هست در آمریکای لاتین در ونزوئلا و بولیوی ایران را به تراکتور تبریز می شناسند متاسفانه این حرکت وقتی به قوت خود رسید در آن ۸ سال متوقف شد و دچار عقبگرد شد امروز باید حرکت بزرگ شروع کنیم وقتی از هنر و چرم و صنعت تبریز صحبت می کنیم، اینها می توانند ارزآوری برای کشور باشند.

 

 تبریز را می‌توان در دو عبارت خلاصه کرد، ایمان دینی و غیرت ایرانی

نامزد چهادهمین دوره انتخابات اظهار کرد: هم تاریخ به آن اعتراف می‌کند و هم ۴۵ سال اخیر شاهد آن بودیم این است که تبریز را می‌توان در دو عبارت خلاصه کرد: ایمان دینی و غیرت ایرانی.

برچسب‌ها:

نظر شما