شناسهٔ خبر: 67336147 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس کمیسیون ویژه آب شورای شهر اصفهان:

ترغیب سرمایه‌گذاران به مشارکت در اولویت شورای شهر اصفهان است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای ششم شهر اصفهان با فراهم ساختن و تسهیل‌گری شرایط، سعی دارد از ظرفیت‌های مدیریت شهری به نفع حل مسائل شهر و رفع مشکلات شهروندان استفاده کند.

صاحب‌خبر -

مجید نادرالاصلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تاکید بر اینکه مدیریت شهری اصفهان فرش قرمز برای سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری پهن کرده است، اظهار کرد: معتقدیم که اصفهان فرصت جهانی و جهانی از فرصت است و مدعی هستیم که باید تسهیلات لازم برای زمینه‌سازی فرصت‌ها و ایجاد شرایط مناسب برای مشارکت سرمایه‌گذارانی که دل در گرو توسعه و خدمت به مردم اصفهان دارند، فراهم کرد.

وی افزود: با اعطای بسته‌های تشویقی و تخفیفی که شورای اسلامی شهر مصوب کرده، موانع بسیاری از پیش پای سرمایه‌گذاران برداشته شده و در واقع آنچه را در بضاعت شهر است، هزینه کرده‌ایم تا با تلاش افرادی که در حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی خدمت می‌کنند، شاهد اتفاقات خوب در حوزه آبادانی، ساخت‌وساز و دیگر حوزه‌های شهری اصفهان باشیم.

وی با تاکید بر اهتمام شورای اسلامی شهر در حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها تصریح کرد: امیدوارم مدیران اجرایی نیز در مقام عمل و در بخش اجرا موارد مصوب را به شایستگی عملیاتی کنند.

نادرالاصلی تصریح کرد: درباره قانون‌گذاری و تصویب لوایح مربوطه تلاش شد تا کم و کاستی وجود نداشته باشد و اگر هم هنوز کمبودی احساس می‌شود آمادگی داریم تا جوانب آن را بررسی کنیم.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: بعضی مشکلات و معذوریت‌ها فرا سازمانی، مانند موارد مطرح در کمیسیون ماده ۵ همچون عرض معبر، تراکم جمعیتی، بافت تاریخی و فرسوده و محدودیت‌های ارتفاعی وجود دارند که باید با توجه به اقتضائات محلی و منطقه‌ای در کمسیون مورد بررسی قرار گیرند.

وی افزود: بسیار خوب است توجه خاصی در امکان سنجی برای تعدیل بعضی محدودیت‌ها با هدف تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران به مشارکت در توسعه شهر به‌طور خاص در موضوع تراکم انجام شود.

نظر شما