شناسهٔ خبر: 67336145 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برپایی ۲۰۰ موکب در مهمانی کیلومتری جشن غدیر در یاسوج

حجت‌الاسلام «افتخاری» از مهمانی کیلومتری در روز عید غدیر با برپایی ۲۰۰ موکب در شهر یاسوج خبر داد و گفت: این مهمانی با محوریت مردم برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید رضا افتخاری» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران ضمن شرح واقعه غدیر، اظهار داشت: دین در روز غدیر با همه احکام کامل شد و پرداختن به این عید از ضروریات است.
 
حجت‌الاسلام افتخاری با بیان اینکه غدیر منشأ وحدت است، افزود: برگزاری جشن غدیر طی سال گذشته در استان جهش خوبی به خود گرفته است و امسال نیز در روز عید غدیر برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.
 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به برقراری جشن‌های دهه ولایت و امامت اشاره کرد و گفت: در روز عید غدیر برنامه‌های محوری در استان پیش بینی شده است. 
 
این مسئول ادامه داد: اجرای برنامه‌های قرآنی در شهرستان ها، برنامه‌های نمایشی، سرود، غرفه ویژه کودکان و نوجوانان، سخنرانی‌های روشنگری ویژه عید غدیر... از برنامه‌های روز عید غدیر در استان می‌باشد.
 
حجت‌الاسلام افتخاری بیان کرد: در همه شهرستان‌ها برنامه اطعام را خواهیم داشت و به غیر از سایر پخت ها، در شهر‌های یاسوج و گچساران دو برنامه پخت ۱۱٠ دیگ غذا برگزار می‌شود.
 
وی از مهمانی کیلومتری در روز عید غدیر با برپایی ۲۰۰ موکب در شهر یاسوج خبر داد و تصریح کرد: این مهمانی با محوریت مردم روز سه‌شنبه در خیابان طالقانی یاسوج برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/

نظر شما