شناسهٔ خبر: 67335874 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

حمایت حوزه ICT استان یزد از محصولات نرم ‌افزاری فناورانه و دانش بنیان با موضوع نماز | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد در نشست شورای اقامه نماز اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد که با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان و جمعی از کارکنان این اداره کل برگزار شد، تولید نرم‌افزارهای کاربردی مرتبط با موضوع ترویج فرهنگ نماز در فضای مجازی را نیاز امروز جامعه عنوان کرد و از حمایت اداره‌ کل ارتباطات و فناوری اطلاعات از این نوع محصولات خبر داد‌.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، اکرم فداکار مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان هدف از برگزاری این نشست را هماهنگی بیشتر اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با ستاد اقامه نماز در راستای امضای تفاهم نامه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در سال 1403 عنوان کرد.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی، مدیر ستاد اقامه نماز استان نیز با اشاره به حضور مردم در فضای مجازی، خواستار حمایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از تولید محتواهای مرتبط با ترویج فرهنگ قرآن و نماز در فضای مجازی شد.
در پایان تفاهم نامه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز بین اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و ستاد اقامه نماز استان یزد به امضا رسید.

نظر شما