شناسهٔ خبر: 67335827 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

جلسه شورای راهبری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در شهر روانسر برگزار شد | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

در شورای راهبری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه که در مخابرات شهرستان روانسر برگزار شد عملکرد و چالش های بخش ارتباطات وفناوری اطلاعات این استان مورد بررسی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش واحد روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه، جلسه شورای راهبری ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به ریاست سیدابوالفضل محمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه و با حضور مدیران شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و همراه اول استان، نماینده شرکت مجری پروژه فیبرنوری استان و مسئولین محلی بخش ارتباطات شهرستان روانسر در محل اداره مخابرات این شهرستان برگزار شد.
مدیر مخابرات شهرستان روانسر در ابتدای این جلسه بر لزوم رفع کمبود نیروی انسانی در مخابرات به دلیل بازنشستگی تعدادی از کارکنان این اداره تاکید کرد که توسط محمدی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه این جلسه مشکلاتی همچون پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه در روستاهای شهرستان روانسر و فرسودگی تجهیزات وساختمان‌های مخابراتی نیز مطرح شد که راهکارهای لازم جهت رفع این مشکلات ارائه شد که با همکاری بخش‌های مختلف ارتباطات در استان از جمله اپراتور همراه اول و ایرانسل قابل اجرا است.
پس از بررسی روند کاری اداره مخابرات این شهرستان گزارش کاملی از وضعیت معیارهای کارآمدی پست شهرستان روانسر ارائه و پس از آن مشکلاتی همچون کمبود نیروی انسانی خصوصا در بخش توزیع مرسولات مورد بررسی قرار گرفت که با پیگیری های انجام شده از طریق مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان و مساعدت حسین نامداری مدیر کل پست استان کرمانشاه راهکار مناسب این موضوع اتخاذ شد.
در ادامه جلسه، نماینده شرکت آسیاتک از روند اجرای پروژه فیبرنوری در شهر روانسر گزارشی ارائه داد و سرعت پیشرفت این پروژه را در شهر روانسر را در گرو همکاری خوب شهرداری و مردم شریف این شهر دانست.
در پایان جلسه، مسائل مرتبط به پایداری ارتباطات در ایام انتخابات پیش رو در استان کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، این جلسه با هدف بهبود وضعیت ارتباطات شهرستان روانسر برگزار شد و تصمیمات اتخاذ شده در آن، گامی مهم در جهت تسهیل احداث سایت‌های روستایی و ارتقاء کیفیت خدمات ارتباطی در این منطقه است.

نظر شما