شناسهٔ خبر: 67335800 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

آغاز عرضه سوزوکی گرندویتارا - اکونیوز

اقتصاد ایران: عصر خودرو- عرضه چهارمدل سوزوکی گرندویتارا، فرانکس، بالنو و سیاز توسط راساموتور خاورمیانه از امروز یکشنبه ۳ تیرماه در سامانه خودروهای وارداتی آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شرکت راساموتور خاورمیانه که در مراحل قبلی سامانه وارداتی ها سوزوکی بالنو ، سیاز و فرانکس  و جیمنی را عرضه کرده از امروز در کنار سه مدل سوزوکی سیاز، بالنو و فرانکس، برای اولین بار سوزوکی گرندویتارا را نیز در سامانه خودروهای وارداتی را عرضه میکند. طبق اطلاعیه شماره 16 سامانه خودروهای وارداتی سامانه  صرفا جهت انتخاب خودروها  از روز یکشنبه مورخ 03 /04 /1403 تا ساعت 23:59 روز چهارشنبه 06 /04 /1403 در دسترس است.

 

سوزوکی گرندویتارا ،یک کراس اوور 4.3 متری کامپکت مجهز به سیستم دودیفرانسیل فعال و همچنین قوای محرکه بنزینی با همراهی سیستم هایبرید خفیف یا Mild Hybrid است. این موتور تنها حدود 3 اسب بخار قدرت دارد اما نتیجه عملکرد آن دستیابی به مصرف سوخت تنها 5.6 لیتر در سیکل ترکیبی است. پیشرانه این خودرو از نوع 1.5 لیتری تنفس طبیعی سوزوکی است که حداکثر توانش به 102 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن به 137 نیوتون متر می رسد. قدرت این خودرو از طریق یک گیربکس 6 سرعته AT به هر 4 چرخ منتقل می شود. سیستم تعلیق این خودرو در جلو از نوع مستقل مک فرسون و در عقب نیمه مستقل است.

از مهمترین امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می توان به 6 کیسه هوا (جلو، جانبی و پرده ای)، کروز کنترل، نمایشگر 9 اینچی، دوربین 360 درجه، تعویض دنده از پشت فرمان، سنسور عقب و جلو، تهویه اتوماتیک، ورود و استارت بدون کلید، هدآپ دیسپلی، شارژر بی سیم موبایل، سقف پانورامیک بازشونده، سنسور نور اشاره کرد.

دانلود با کیفیت

نظر شما