شناسهٔ خبر: 67335747 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

فرار ۵۵۰ هزار صهیونیست از اراضی اشغالی - اکونیوز

اقتصاد ایران: همزمان با تشدید حملات مقاومت لبنان و در سایه جنگ علیه غزه، صهیونیستها از اراضی اشغالی پا به فرار گذاشته اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع صهیونیست از فرار ۵۵۰ هزار صهیونیست از اراضی اشغالی در ۶ ماه نخست جنگ خبر دادند.

رسانه صهیونیستی زمان یسرائیل اذعان کرد که در ۶ ماه نخست جنگ علیه غزه، ۵۵۰ هزار شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیست از ترس پا به فرار گذاشته و اراضی اشغالی فلسطین را ترک کرده‌اند.

این در حالی است که روز گذشته روزنامه انگلیسی «گاردین» به نقل از یک تاجر صهیونیست در حیفای اشغالی نوشت که برخی از مشتریان قدیمی وی ترجیح می‌دهند اراضی اشغالی را ترک کنند.

این تاجر صهیونیست اضافه کرد که صهیونیست‌های ساکن اراضی اشغالی ترجیح می‌دهند به دلیل فشارهای وارد آمده ناشی از جنگ کنونی در این منطقه به همراه خانواده‌هایشان، اراضی اشغالی را ترک کنند.

پیش از این رسانه‌های رژیم صهیونیستی به افزایش بی سابقه درخواست‌های شهرک نشینان صهیونیست برای دریافت تابعیت‌های خارجی اذعان کرده بودند.

این رسانه‌ها گزارش دادند که شاهد افزایش بی سابقه درخواست صهیونیست‌های آلمانی برای دریافت تابعیت آلمانی هستند.

این اقدام صهیونیست‌های ساکن اراضی اشغالی در سایه ناامن شدن این منطقه برای آنها با هدف مهاجرت به کشورهای دیگر انجام می‌شود.

در زمینه تشدید روند مهاجرت معکوس از فلسطین اشغالی به موازات تداوم جنگ و فقدان احساس امنیت میان صهیونیست‌ها پیش از این وب سایت صهیونیستی «زمان اسرائیل» در گزارشی اعلام کرده بود که تعداد صهیونیست‌هایی که از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ فلسطین اشغالی را ترک کرده‌اند به بیش از ۴۷۰ هزار نفر رسیده است.

بر اساس این گزارش، در میان گروه‌هایی که از ۷ اکتبر فلسطین اشغالی را ترک کرده‌اند و قصد بازگشت به آن را ندارند، جوانان صهیونیستی دیده می‌شوند که ارتش تل آویو آنها را برای شرکت در جنگ غزه احضار کرده بود اما آنها ترجیح دادند فرار کنند.

نظر شما