شناسهٔ خبر: 67335259 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

پهپاد حزب‌الله به محل استقرار سربازان اصابت کرد

ایرنا

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) از اصابت پهپاد حزب‌الله به محل استقرار نظامیان این رژیم در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، جنبش حزب‌الله امروز نیز برخی از مواضع رژیم صهیونیستی را هدف حمله پهپادی قرار داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در این خصوص گزارش دادند: پهپاد حزب‌الله به محل استقرار سربازان در «آیلت هشاحر» واقع در شمال اسرائیل اصابت کرد.

این رسانه‌ها افزودند: پهپاد حزب‌الله که در نزدیکی «میسگاو» رهگیری شد، یک تأسیسات استراتژیک اسرائیل را هدف گرفته بود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین گزارش دادند که حزب‌الله اهداف امنیتی با فاصله دور از نقطه مرزی را هدف قرار می‌دهد.

حزب‌الله امروز علام کرد که در حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین و همچنین در پاسخ به عملیات ترور رژیم صهیونیستی در منطقه الخیاره، مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان با پهپاد انتحاری، مقر فرماندهی گردان السهل در پادگان صهیونیستی بیت‌هلل‌ را هدف قرار داده‌اند.

در این حمله مکان‌های استقرار افسران و نظامیان صهیونیست هدف قرار گرفتند و تعدادی از آن‌ها کشته و زخمی شدند.

رسانه‌های صهیونیستی نیز گزارش دادند که در حمله پهپادی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی پنج نفر زخمی شده‌اند که حال سه نفر از آن‌ها وخیم است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی در شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی و به ویژه بخش کشاورزی اذعان کرده‌اند.

نظر شما