شناسهٔ خبر: 67335017 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

الله بداشتی: توجه به معیشت و امنیت شغلی کارگر مطالبه رهبر معظم انقلاب است

رئیس سازمان بسیج جامعه کارگری گفت: امروز توجه به کارگر و معیشت کارگر، سلامت کارگر و امنیت شغلی کارگر و سهم عادلانه ای از کار را برای کارگر، جزو مطالبه رهبر معظم انقلاب است. رئیس سازمان بسیج جامعه کارگری گفت: امروز توجه به کارگر و معیشت کارگر، سلامت کارگر و امنیت شغلی کارگر و سهم عادلانه ای از کار را برای کارگر، جزو مطالبه رهبر معظم انقلاب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، حمیدرضا الله بداشتی ظهر امروز یکشنبه در رویداد بزرگ امید آفرینی و خدمت رسانی استان البرز و مشارکت حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در شرکت قطعات پرسی ایدکوپرس در شهرک بهارستان کرج برگزار شد، اظهار کرد: آنچه امروز اقتصاد ما را توانمند کرده و ستون فقرات اقتصاد را تولید می نامیم و ستون فقرات تولید را کارگران کشور ما تشکیل می دهند.

وی افزود: امروز توجه به کارگر و معیشت کارگر، سلامت کارگر و امنیت شغلی کارگر و سهم عادلانه ای از کار را برای کارگر، جزو مطالبه رهبر معظم انقلاب است.

رئیس سازمان بسیج جامعه کارگری بیان کرد: امروز نگاه به کارگر به عنوان افسر جنگ عرضه اقتصادی است به عنوان سربازی است که از مرزهای اقتصادی کشور محافظت می کند و به تاسی از نبی مکرم اسلام(ص) بوسه بر دستان و بازوان کارگر می زنیم.

وی ادامه داد: کارگر ایرانی مظهر خودباوری، استقامت، متانت، ستون خیمه تولید است و همواره به فکر رشد و جهش تولید و سرافرازی ملت آرزوی اوست.

الله بداشتی تصریح کرد: کارگر ایرانی عزت را برای کشورش می خواهد و برای همین است که نگاه اسلام به کارگر، نگاه قدر شناسانه و تقدسی است و توجه به کارگر سفره و معیشت کارگر وظیفه ذاتی ماست.

وی خاطرنشان کرد: امید است مدیران توجه بیشتری در حوزه سلامت، ازدواج جوانان، مسکن کارگری، توجه به پررنگ تر شدن سفره کارگران در جای جای ایران اسلامی داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج جامعه کارگری گفت: کارگران در بزنگاه های تاریخی در کنار مردم بودند آنچنان که در هشت سال دفاع مقدس کارگران در دو سنگر تولید و نبرد مجاهدانه پای کار نظام و انقلاب بودند.

وی افزود: در صحنه نبرد هم ۱۴ هزار شهید گلگون کفن جامعه بزرگ کار و تولید، اجازه ندادند یک وجب از خاک مقدس کشور به دست اجنبی بیفتد و یادگاران همین کارگران و نسل همین کارگران در ادامه راه در جنگ اقتصادی ثابت قدم ایستاده اند و با کار شبانه روزی مجاهدانه توانستند تحریم ها را بی اثر کنند.

الله بداشتی گفت: رهبر معظم انقلاب کارگران را سفیران کار و تلاش و با وفاترین اقشار در جامعه معرفی می کنند. اگر امروز ایران قوی داریم به ثمره تلاش کارآفرینان و کارگران است.

وی با بیان اینکه دشمن از ایران قوی در مسیر پیشرفت هراسان است، اظهار کرد: هر جا قوی شدیم دشمن خشمگین شد و ایران در مسیر پیشرفت خود به رهبری رهبر فرزانه و ملت پشتیبان ولایت به سمت تعالی حرکت خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج جامعه کارگری با بیان اینکه اگر امروز دشمن از ما ناراحت است به دلیل اینست که در عرصه های مختلف گام های بسیار خوبی برداشتم، گفت: در عرصه پزشکی جراحی قرنیه چشم پیشرو، در پیوند کرد و کلیه و اعضا کشور به توان متخصصین عرضه گام هلی بزرگی را برداشته است.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: کشور در دهه های گذشته کشتی ماهگیری را از کشور های دیگر خریداری می کرد، اما امروز با تفکر بسیجی، روحیه جهادی و... کشتی های اقیانوس پیما داریم و ۱۷ درصد کانی ها را در اختیار داریم و کوریدور شمال به جنوب غرب به شرق هستیم.

الله بداشتی افزود: ما قدرت نظامی بازدارنده ای داریم که اگر امروز نگاه چپی به سرزمین های ما شود، این توان بازدارنده ما می تواند کشور را نجات دهد و امنیت و اقتصاد پایدار را دنبال کند.
انتهای پیام/

خبرنگار؛ مریم ابوئی مهریزی

نظر شما