شناسهٔ خبر: 67335003 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

صدور ۱۱ تذکر نامه رسمی ترک فعل مدیران شاهرود و استان/قرارگاه جهادی رسیدگی به پرونده‌های رسوبی/پایش بررسی و پیگیری ۷۰ حق عام

شاهرود_دادستان عمومی و انقلاب شاهرود، گفت: در راستای مقابله با ترک فعل مدیران، ۱۱ تذکر نامه رسمی برای مدیران شهرستان و استان صادر شده است که از آثار آن در حل مشکلات مردم مثل استخر فجر را می‌توان نام بُرد.

صاحب‌خبر -

صدور ۱۱ تذکر نامه رسمی ترک فعل مدیران شاهرود و استان/قرارگاه جهادی رسیدگی به پرونده‌های رسوبی/پایش بررسی و پیگیری ۷۰ حق عامبه گزارش خبرنگار بسیج، سید حسن میرکمالی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود در نشست خبری هفته قوه قضائیه با بیان اینکه خدمت به مردم افتخار ماست، افزود: متمدن بودن جامعه با کثرت خبرنگاران و رسانه‌ها و مطالبه‌گری مردم و کارآمدتر شدن جامعه نشات می‌گیرد.
وی با بیان اینکه ۱۵ قاضی در دادسرای شاهرود فعالیت دارند، اظهار کرد: ۶۱۰۰ پرونده رسیدگی و قرار نهایی در این دادسرا صادر شده و در راستای رضایتمندی مردم، گروه رسیدگی به پرونده‌های مُسن، مُعوقه و کثیرالشاکی تشکیل شده است و پرونده‌ها حل‌وفصل شده است.
میرکمالی تأکید کرد: قرارگاه جهادی رسیدگی به پرونده‌های رسوبی که در مراجع انتظامی وجود داشت و ۲۲ هزار پرونده است با چهار قاضی ویژه تشکیل شده و فقط در شهرستان شاهرود این قرارگاه راه‌اندازی شده است.
وی با بیان اینکه بازرسی ویژه بازرسان کشور با سرکشی از دادسرای شاهرود در باب حقوق عامه نقاط ضعفی گزارش نشد، گفت: در باب حقوق عامه، ۷۰ حق عام مورد پایش بررسی و پیگیری قرار گرفته که ساماندهی جمعه‌بازار، نظارت و ساماندهی استخر فجر و ایمن‌سازی جاده طرود و... از آن جمله است.
دادستان عمومی و انقلاب شاهرود، تصریح کرد: در راستای مقابله با ترک فعل مدیران، ۱۱ تذکر نامه رسمی برای مدیران شهرستان و استان صادر شده است که از آثار آن در حل مشکلات مردم مثل استخر فجر را می‌توان نام بُرد.
وی با اشاره به برگزاری نشست علمی قضائی در دادسرا، افزود: در بحث اموال توقیفی و خودرو‌ها در دو پارکینگ، ۲۴۰۰ موتورسیکلت و ۳۷۰ خودرو وجود داشت که با پیگیری انجام شده از سال گذشته تاکنون و برگزاری مزایده به نفع ستاد اجرایی فرمان امام (ره) این اموال ضبط شد و واگذار شد.

نظر شما