شناسهٔ خبر: 67334981 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بورس نیوز | لینک خبر

مجمع عمومی عادی "دزهراوی" برگزار می‌شود

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت داروسازی زهراوی با نماد

صاحب‌خبر -

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت داروسازی زهراوی، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۹ در استان تهران، شهر تهران به آدرس مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش واقع در تهران خیابان ولیعصر- نرسیده به چهارراه شهید چمران (پارک وی)  برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره، از جمله دستورات این جلسه است.

براساس ماده ۹۹ اصلاحیه قانون تجارت از سهامداران محترم یا نمایندگان قانونی آن‌ها که تمایل به حضور در جلسه فوق الذکر را دارند درخواست می‌شود با در دست داشتن گواهینامه نقل و انتقال سهام و مدارک شناسایی معتبر در جلسه حضور به هم رسانند. ارائه اصل وکالتنامه یا معرفی توسط نمایندگان قانونی سهامداران محترم علاوه بر مدارک فوق الذکر الزامی می‌باشد. همچنین به اطلاع سهامداران محترم می‌رساند مجمع بصورت آنلاین از طریق لینکی که در آدرس اینترنتی شرکت به نشانی www.zahravi.com اعلام می‌گردد، پخش خواهد گردید.

اشتراک گذاری :

نظر شما