شناسهٔ خبر: 67334973 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

بیانیه فراکسیون روحانیت مجلس در خصوص انتخابات

فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند کسی را انتخاب کنید به ملاک‌های انقلاب نزدیک‌تر باشد لذا امید است ملت فردی را انتخاب کنند که منافع ملت ایران را بیشتر از دیگران تامین کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق و به نقل از خانه ملت، متن این بیانیه به شرح زیر است:

قال الباقر علیه السلام: یا بنی علیک بادا، الامانه، سلم دنیاک و آخرتک

امام باقر علیه السلام به فرزندشان فرموده اند: پسرم بر تو باد به ادای امانت تا دنیا و آخرت سالم بماند.

درود و سلام به روان پاک بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای راه فضیلت به ویژه شهدای خدمت و خاصه سیدالشهدای خدمت شهید آیت الله رئیسی

انتخابات پیش رو یکی از حوادث مهم و سرنوشت ساز برای ملت بزرگ و قهرمان ایران است.

شهید رئیسی نوعی از خدمتگزاری را مطرح و اجرا کردند که تداوم آن می‌تواند ضامن خدمت شایسته به مردم عزیز ایران و ایجاد عزت و سربلندی در جهان باشد. احترام به مردم در میان مردم بودن و درد مردم را از نزدیک لمس کردن، مسکن ساختن برای مردم، بهانه نیاوردن برای خدمت به مردم، ارتباط گسترده با کشورهای جهان، دیپلماسی عزتمندانه، برخورد عزتمندانه با دشمنان این آب و خاک در عملیات وعده صادق و رعایت ارزش‌های اسلامی از ویژگی‌های برجسته شهید رئیسی بوده است. رئیس جمهور بعدی نیز باید چنان مسیری را ادامه دهد تا بتواند منافع ملت ایران را تامین کند.

اما مسیری که در گذشته بوده هیچ سنخیتی با مردم عزیز ایران نداشته است عده‌ای که اشرافی مسلک بودند و از داخل ماشین‌های خاص از کارخانه‌ها بازدید می‌کردند و با ریشخند زدن به مردم بیان می‌کردند که من هم صبح جمعه متوجه شدم توهین به مردم و منتقدین را عادت خود قرار داده بودند، رشد اقتصادی را به صفر رسانده و تولید و کارخانه‌های تولیدی را تعطیل کرده بودند، مسکن سازی را مانند پالایشگاه سازی نادرست و مزخرف می ‌دانسته‌اند و حل مشکلات کشور را صرفاً با دخالت و همکاری دشمنان بشریت مانند آمریکا و ... می‌دانسته اند.و چنین رویکردی جز خسارت برای ایران نتیجه‌ای نداشته و نخواهد داشت.

مقام معظم رهبری مدظله العالی نیز در ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ تاکید کرده اند که در انتخاب خوب ببینید چه کسی به ملاک‌های انقلاب نزدیک است و توانایی کار در جهت این ملاک‌ها را دارد.

اگرچه همه کاندیداهای انقلابی و مردمی ریاست جمهوری به ملاک‌های انقلاب نزدیک هستند اما مقام معظم رهبری فرمودند کسی را انتخاب کنید به ملاک‌های انقلاب نزدیک‌تر باشد.

امید است ملت بزرگ و قهرمان ایران با تاییدات خدای متعال در روز هشتم تیر ۱۴۰۳ فردی را انتخاب کنند که منافع ملت ایران را بیشتر از دیگران تامین کند و با هدایت مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم حماسه آفرین ایران، کشور عزیزمان ایران را به جایگاه شایسته آن برساند.

نظر شما