شناسهٔ خبر: 67334863 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

مردم سالاری دینی مبنای نظام اسلامی/ غربی‌ها دلسوز ملت ما نیستند

سمنان- رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه مردم سالاری دینی مبنای نظام جمهوری اسلامی است، گفت: مردم با خون فرزندانشان از نظام حمایت کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مهر، سردار غلامرضا سلیمانی ظهر یکشنبه در همایش بزرگ بسیجیان سمنان با عنوان «مجاهد شهید حسین امیرعبداللهیان و شهدای خدمت» در حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان، ضمن اشاره به برهه حساس کنونی، تاکید کرد: مشارکت در انتخابات یک اصل مهم و تأثیر گذار است.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی به اراده مردم و خواست آنها و به رهبری امام راحل (ره) به پیروزی رسید، تاکید کرد: نظام اسلامی ایران با زور شمشیر روی کارنیامده است لذا مبنا و اساس آن مردم سالاری دینی و خواست مردم است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن اشاره به حضور مردم کشورمان در تمام عرصه‌ها و میدان‌ها، تاکید کرد: مردم ما علیرغم تمام مسائل و مشکلات همواره پای نظام اسلامی ایران و انقلاب شأن ایستاده اند.

سلیمانی ضمن اشاره به مشارکت در انتخابات هشتم تیرماه نیز بیان کرد: غربی‌ها مدام در دستگاه‌های تبلیغاتی شأن به مردم القا می‌کنند که نباید پای صندوق‌های رأی رفت و بار دیگر مشارکتی چشم گیر را به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه غرب می‌خواهد مردم این فکر را کنند که انتخابات دردی از مردم دوا نمی‌کند، افزود: نگرانی غربی‌ها درباره ملت ایران واقعی نیست چرا که اگر واقعی بود آنها به تحریم ایران ب

برچسب‌ها:

نظر شما