شناسهٔ خبر: 67334356 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دستور استاندار مازندران برای حل فوری مشکل باشگاه نساجی

استاندار مازندران طی دستوری پس از اعلام مالک باشگاه نساجی برای واگذاری امتیاز نساجی، به مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برای برطرف شدن مشکل نساجی دستور ویژه داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یوسف نوری در نامه‌ای به علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان دستور داد تا هرچه سریع‌تر و با فوریت، ترتیبی اتخاذ کند تا با توجه به اهمیت موضوع و با توجه به نگرانی هواداران و مردم مشکلات باشگاه نساجی رفع شود.

استاندار مازندران از رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی  به علت تیم داری با وجود هزینه بالای تیمداری در لیگ برتر فوتبال کشور و زیان‌های مالی با وجود اقدام موثر و حفط سهمیه استان در لیگ برترقدردانی کرد.

یافته‌های خبری از وضعیت واگذاری باشگاه نساجی نشان داده مدیران یک بانک خصوصی، در حال مذاکرات برای خرید امتیاز نساجی هستند و عوامل این باشگاه در حال تصمیم نهایی به هیئت مدیره بانک هستند.

خبر واگذاری امتیاز باشگاه نساجی مازندران از سوی مالک باشگاه، روز جمعه اطلاع رسانی شده بود و  جامعه فوتبالی وهواداران  را در شوک فرو برد.

نساجی مازندران هفته  پایانی لیگ با حفظ سهمیه از خطر سقوط به لیگ پایین نجات یافت و با تصمیم مالک باشگاه  و به علت کم‌توجهی برخی مسئولان  واگذار شد.

 رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی سال 1402 نیز تصمیم به واگذاری این تیم به مالک جدید و استانداری مازندران گرفته بود اما این تصمیم عملیاتی نشد.

انتهای پیام/

نظر شما