شناسهٔ خبر: 67334315 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

انهدام باند سارقان گوشواره کودکان در شهر ری

فرمانده انتظامی ری از دستگیری سارقان گوشواره کودکان در شهر ری خبر داد و گفت: ۵ پرونده سرقت کشف و مشخص شد که سارقان از اتباع بودند. این سارقان با پرسه‌زنی در کوچه‌های خلوت با شناسایی سوژه‌های خود که کودکان بودند، به سرقت از آنان اقدام می‌‎‌کردند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به شناسایی سارق طلاجات، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشواره طلا از  کودکان در برخی محلات سطح خاورشهر، با توجه به حساسیت آن بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم عملیات کلانتری 177 این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات تخصصی میدانی توسط ماموران کلانتری مشخص شد، سارقان سه نفره با پرسه زنی در معابر و کوچه‌های خلوت با شناسایی سوژه‌های خود که کودکان بودند، به سرقت از آنان اقدام می‎کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: ماموران کلانتری با به کارگیری تجهیزات خاص پلیسی و اشرافیت‌ اطلاعاتی هویت یکی از سارقان را در محدوده خاورشهر شناسایی و پس از انجام هماهنگی‌های قضائی به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات ضربتی یکی از سارقان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری عنوان کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری و انجام تحقیقات تخصصی مخفیگاه دو سارق دیگر نیز شناسایی و دستگیر کردند.

دستگیری قاتل شهروند سنندجی+جزئیات

سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه متهمان از اتباع کشور همسایه بودند، گفت: سارقان که در ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند پس از مواجه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند.

وی یادآور شد: تاکنون 5 مالباخته به کلانتری مراجعه و سارقان را شناسایی کردند که تحقیقات برای تکمیل پرونده همچنان ادامه دارد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به نقش آموزش‌های خانواده در پیشگیری از سرقت از کودکان گفت:  به کودکان آموزش دهید که هرگز با افراد غریبه صحبت نکنند و در صورت نزدیک شدن افراد مشکوک، حتما به یکی از بزرگسالان مورد اعتماد اطلاع ‌دهند.

نظر شما