شناسهٔ خبر: 67333979 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازداشت ۹۳۴۵ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون

تهران- ایرنا- سازمان امور اسرا و آزادگان و همچنین باشگاه اسرای فلسطین اعلام کردند که شمار فلسطینی های بازداشت شده توسط رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و بیت المقدس از هفتم اکتبر تاکنون به ۹ هزار و ۳۴۵ نفر افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، این دو نهاد امور اسرا تأکید کردند: از دیروز تاکنون حداقل ۲۰ فلسطینی در کرانه باختری بازداشت شده اند که در میان آنها شماری کودک، دانش آموزان دبیرستانی و اسرای سابق به چشم می خورند.

سازمان امور اسرا و آزادگان و باشگاه اسرای فلسطین افزودند: نظامیان رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر گذشته تاکنون ۹۳۴۵ نفر در کرانه باختری و بیت المقدس بازداشت کرده اند که این آمار شامل بازداشت شدگان از منازل، گذرگاه های نظامی، افراد تسلیم شده به دلیل فشار امنیتی یا گروگان گیری می شود.

براساس گزارش این دو نهاد فلسطینی، عمده بازداشت ها از استان الخلیل بوده است، سایر بازداشت شدگان نیز از اهالی استان های نابلس، رام الله، قلقیلیه، اریحا و طوباس بوده اند.

براساس گزارش این دو مرکز حقوق اسرای فلسطینی، نظامیان اشغالگر در هنگام بازداشت فلسطینی ها اقدام به ضرب و جرح و تهدید آنها و خانواده هایشان کرده اند. اشغالگران همچنین با حمله منازل آنها، وسایل زندگی شان را تخریب کرده اند.

نظر شما