شناسهٔ خبر: 67333915 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پایان راه سارقان موتورسیکلت با شلیک پلیس

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی پایتخت از زمین گیر شدن سارقان موتورسیکلت در یک عملیات تعقیب و گریز در محله قلهک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی مأموران کلانتری ۱۰۴ قلهک در حال گشت زنی در محدوده قلهک تهران بودند که به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

مأموران در گام نخست متوجه شدند، پلاک موتورسیکلت موردنظر سابقه سرقت دارد و وسیله نقلیه مذکور یک هفته پیش به سرقت رفته است.

همین کافی بود تا مأموران کلانتری تجریش وارد عمل شوند و بلافاصله دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.

متهمان پس از مشاهده پلیس به صورت خطرناکی با موتورسیکلت متواری شد که مأموران در جریان تعقیب و گریز با رعایت قانون بکارگیری سلاح در ابتدا چند تیر هوایی شلیک و در نهایت موتورسیکلت را نشانه گرفتند.

با توقف موتورسیکلت مأموران متوجه شدند که شلیک تیر به سمت موتورسیکلت موجب مصدومیت هر دو موتورسوار شده است که بلافاصله اقدامات درمانی انجام و هر دو مصدوم به بیمارستان منتقل شده است. ولی یکی از مصدومان حادثه به علت صدمات وارده فوت و مصدوم دیگر تحت درمان است.

متهم تحت درمان پس از بهبودی برای کشف جزئیات پرونده و طی مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی خواهند شد.

هر دو متهم از مجرمان حرفه‌ای می‌باشند و به دفعات مختلف تحت عناوین مجرمانه از قبیل سرقت قاپ‌زنی، سرقت لوازم خودرو، سرقت موتورسیکلت و حمل و مصرف مواد مخدر دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما