شناسهٔ خبر: 67333692 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

تنها سدان اروپایی سامانه وارداتی

اشکودا سوپرب تنها سدان اروپایی دورجدید از ثبت نام خودروهای وارداتی سامانه یکپارچه

عصر خودرو- شرکت پارس ساتر هوشمند نماینده اشکودا درایران این خودرورا با دو تیپ پیشرانه ۱.۴ و ۲ لیتری عرضه می کند که در سامانه یکپارچه با موتور ۱.۴ عرضه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، سوپرب 1.4  لیتری توربو 150 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور تولید میکند که قدرت را از طریق یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو منتقل میکند.

 

 

اشکودا سوپرب لیست بلند بالایی از امکانات ایمنی و کمکی راننده را در خود دارد.سیستم پارک خودکار، سیستم های کمکی ترمز از قبیل ABS، EBD، ترمز کمکی، ترمز های جلو دیسکی خنک شونده و ترمزهای عقب دیسکی، ترمز پارک برقی،   سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری، آلارم خستگی راننده، رادار نقطه کور، رادار جلوگیری برخورد از جلو، رادار حرکت بین خطوط، رادار برخورد جلو و‌عقب و کروز کنترل تطبیق پذیر و رانندگی خودروکار سطح از جمله سیستم های حاضر در این لیست هستند.

متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند 1401 ثبت نام نموده و اولویت آن‌ها مشخص شده می‌رساند، سامانه صرفا جهت انتخاب خودروها به شرح جدول زیر از روز یکشنبه مورخ 03 /04 /1403 تا ساعت 23:59 روز چهارشنبه 06 /04 /1403 در دسترس است.

لازم به ذکر است متقاضیانی که در عرضه 13 وارداتی (16 لغایت 18 اردیبهشت 1403) مشارکت داشتند و یکی از خودروهای برقی (EQM5EV،EJ7، ENS1، GRE) را انتخاب نمودند و تمایل به تغییر خودروی خود دارند، فقط در این عرضه می‌توانند (در  عرضه‌های آینده به هیچ عنوان این امکان وجود ندارد) خودروی برقی خود را لغو و یکی از خودروهای موجود در این عرضه را انتخاب نمایند. در صورتی که متقاضی خودروی برقی خود را لغو و خودرویی را انتخاب ننماید از اولویت بندی سامانه حذف می گردد .

نظر شما