شناسهٔ خبر: 67331249 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

نخستین عرضه نسخه کراس تویوتا کرولا در سامانه واردات توسط «برساوش»

متفاوت ترین تویوتا وارداتی عرضه شد

عصر خودرو- شرکت برساوش که تا کنون تویوتا لوین را به صورت وارداتی به بازار خودرو عرضه کرده و بدون حاشیه و زودتر از موعد تحویل متقاضیان داده در جدیدترین مرحله از سامانه واردات خودرو، برای اولین بار تویوتا کرولا کراس را به عنوان یک خودرو هایبریدی با بالاترین سطح تجهیزات ایمنی عرضه کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، تویوتا کرولا کراس در حقیقت نسخه کراس اوور بر پایه تویوتا کرولا E210 است که ابعادی بزرگتر از CH-R و کوچکتر از RAV4 دارد. این کراس اوور با طول 4460 میلیمتر با فاصله 2640 میلیمتری بین دو محور به یک موتور 2 لیتری تنفس طبیعی در کنار یک موتور برقی مجهز شده است. موتور بنزینی تنفس طبیعی این خودرو حداکثر قدرت 152 اسب بخار و حداکثر گشتاور 188 نیوتون متر را تولید می کند و قدرت موتور برقی به 113 اسب بخار و گشتاور آن به 206 نیوتون متر می رسد. مصرف سوخت سیکل ترکیبی هایبریدی این خودرو به 4.5 لیتر در صد کیلومتر می رسد و سیستم تعلیق آن در جلو از نوع مستقل مک فرسون و در عقب از نوع میله پیچشی است.

 

این کراس اوور وارداتی برساوش به 7 کیسه هوا شامل جلو، جانبی، پرده ای و زانویی راننده مجهز شده و 8 تکنولوژی کمک راننده و ایمنی اختصاصی تویوتا موسوم به Toyota Safety Sense 3.0 دارد که از طریق رادار و سنسور های خودرو کنترل می شود این تکنولوژی ها شامل مواردی همچون هشدار برخورد از جلو PCS، کروز کنترل دینامیکی تطبیق پذیر DRCC، هشدار خروج از خط LDA، رادار حرکت بین خطوط LTA، نوربالای خودکار AHB، تابلوخوان جاده ای RSA، سیستم خودکار توقف اضطراری EDSS، کمک راننده فعال PDA می شود.

از دیگر امکانات کرولا کراس وارداتی برساوش می توان به تهویه مطبوع اتوماتیک، ورود و استارت بدون کلید، نمایشگر لمسی 10.25 اینچی، درگاه USB تایپ C، دستیار صوتی و ... اشاره کرد.

نظر شما