شناسهٔ خبر: 67333628 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تغییر محدوده ثبت نامی دانش آموزان دبیرستانی

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از تغییر محدوده ثبت نامی دانش آموزان دبیرستانی برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ علی فرهادی با بیان اینکه ثبت نام دبیرستانی‌های دوره اول آغاز و تا ۳۱ مرداد ادامه دارد گفت: محدوده جغرافیایی مدارس، امسال برای ثبت نام تغییرکرده است.
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش افزود: پیش از این دانش آموزان باید در مدارس محدوده تعیین شده از منطقه آموزش و پرورش و شهردای ثبت نام می‌کردند، اما امسال از مرکز پرگاری که مدرسه وجود دارد تا شعاع مدرسه بعد محدوده تعیین شده است.
امسال برای ثبت نام دانش آموزان دبیرستانی فاصله نزدیکی منزل به مدرسه مبنای ثبت نام در نظر گرفته شده است. این مبنای فاصله نزدیکی منزل به مدرسه در شهر‌های مختلف متفاوت است و اینکه فاصله مدرسه بعدی تا کجاست نیز متفاوت است.
 به گفته سخنگوی وزارت آموزش و پرورش، احراز هویت محل سکونت دانش آموزان نیز از طریق سامانه املاک و اسکان انجام می‌شود. اگر والدین دانش آموزان اجاره نامه جدیدی نوشته و موفق به بارگذاری در سامانه املاک و اسکان نشده باشد، می‌تواند از طریق ارائه سند به مدارس، برای ثبت نام دانش آموز اقدام کند.

<div id="video-display-embed-code_11244276"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4266688/11244276?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما