شناسهٔ خبر: 67333266 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

احیای ۱۷۱ واحد اقتصادی استان کرمانشاه در دولت سیزدهم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، گفت: در دولت شهید رئیسی ۱۷۱ واحد اقتصادی استان کرمانشاه احیا شد و به چرخه تولید بازگشت.

صاحب‌خبر -

عبدالوحید محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 171 واحد اقتصادی استان کرمانشاه با سرمایه‌گذاری بیش از 5000 میلیارد تومان احیا و 1832 شغل برای جوانان کرمانشاهی ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: رونق تولید و افزایش فرصت‌های اشتغال برای جوانان کرمانشاهی، اولویت اصلی استان محسوب می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به رونق اقتصادی در استان در دولت شهید رئیسی، گفت: استان کرمانشاه در سال گذشته شاهد رشد 27 درصدی صادرات استان به عراق و جهش 316 درصدی صادرات از مرز رسمی پرویزخان و 254 درصدی از مرز بین‌المللی خسروی بود.

محمدی افزود: آمارهای مطلوب در حوزه صادرات که امروز شاهد آن هستیم نتیجه تلاش‌ها و پیگیری‌های کارگروه توسعه صادرات در دولت شهید رئیسی است که تمام اعضای این کارگروه با جدیت پای کار ایستاده‌اند تا به نتیجه برسد.

وی بیان کرد: تقویت و توسعه زیرساخت مرزهای استان کرمانشاه در اولویت قرار دارد و باید در این زمینه هدفمند عمل کنیم، چرا که وجود پنج مرز در استان کرمانشاه و تقویت آنها می‌تواند نقش مهمی در اشتغال و اقتصاد استان داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما