شناسهٔ خبر: 67333172 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع بسیجیان استان سمنان:

مدعیان دموکراسی به دنبال کم‌رنگ کردن حضور مردم در عرصه انتخابات‌ ایران هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع باشکوه بسیجیان استان سمنان ضمن تبیین این موضوع که انتخابات و مشارکت بالا، پیامد‌های مثبتی برای جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین المللی، دارد، گفت: امروز مدعیان و منادیان دموکراسی به دنبال کم‌رنگ کردن حضور مردم در عرصه انتخابات هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلام‌رضا سلیمانی امروز در اجتماع بزرگ و باشکوه بسیجیان اقشار استان سمنان که در حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم آل محمد (عج) استان برگزار شد، با تاکید بر حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه، و ضرورت میدان داری بسیجیان در عرصه بصیرت افزایی، بیان کرد: بسیجیان در وهله کنونی رسالت خطیری را دارند و باید با گفتگو و رفع ابهام ها، مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند.

وی ضمن تشریح مساله انتخابات در عرصه داخلی، منطقه‌ای و بین المللی، گفت: انتخابات، پیامد‌های بین المللی مهمی برای جمهوری اسلامی ایران دارد و کشور را چندین پله به تحقق ایران قوی نزدیک می‌کند.

سردار سلیمانی افزود: پس از شهادت رئیس جمهور شهید و همراهانش که تراز جدیدی از خدمتگزاری را بنیان نهادند، مشارکت بالا می‌تواند، مولفه قوی و مهمی برای حل کردن مشکلات کشور باشد.

وی با بیان اینکه مشارکت بالا خلق یک پیروزی باشکوه دیگر در برابر دشمنان ایران است، یادآور شد: انتخابات هر چه با مشارکت بالا رقم بخورد؛ قدرت و اراده جمهوری اسلامی ایران را در عرصه جهانی افزایش می‌دهد و باعث عقب نشینی دشمنان می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اهمیت و ارتباط مشارکت بالا با افزایش قدرت جبهه مقاومت، گفت: مشارکت بالا منجر به دلگرمی جبهه مقاومت و تقویت سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران می‌شود و این مسائل باید به درستی تبیین شود.

وی با بیان اینکه حضور در عرصه انتخابات حق قانونی آحاد مردم است، گفت: افزایش مشارکت، این فرصت را به منتخب مردم می‌دهد تا متعهدانه به مردم خدمت کند و همچنین ظرفیت اقتصادی کشور با مشارکت بالا در مسیر تقویت، قرار می‌گیرد. 

سردار سلیمانی با اشاره به تلاش دشمنان و غربی‌ها برای یأس آفرینی در کشور و کمرنگ کردن حضور مردم در عرصه انتخابات با مولفه جنگ نرم، بیان کرد: دشمنان در حالی مردم را تشویق به عدم حضور در انتخابات میکنند که خود خود را منادیان دموکراسی می‌دانند؛ اما مردم می‌دانند دموکراسی یعنی صندوق رأی. 

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران هرگز فریب غربی‌ها را نخواهد خورد چرا که آنان برای هیچ کشوری گره گشایی نکرده و رفاه آنان نیز ناشی از چپاول ملت‌ها در ادوار مختلف است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه کشور ایران تا کنون در مسیر نقشه بر آب کردن نقشه‌های شوم غربی‌ها موفق بوده و مانع سلطه و حمله آنان بر سرزمین مظلومان شده، یادآورد شد: غرب باوران باید سوابق دشمنان را به درستی مطالعه کنند و به این یقین برسند که آمریکا تا کنون به هیچ کشوری خدمت نکرده است.

وی با بیان اینکه مشارکت بالا منجر به سرعت بخشیدن به تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، می‌شود، یادآور شد: اکنون زمان کسب طفز نهایی بر نظام امپریالیسم است و این پیروزی تنها با حضور در پای صندوق رأی و مشارکت بالا رقم می‌خورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: از دیرباز و از زمان پیامبر، یک صف آرایی بین جبهه حق و باطل وجود داشته و از آن زمان نیز بیشترین سماجت و تقابل در مقابل اسلام از جانب یهودیان بوده است و آنان در ادوار مختلف با توسل به حربه‌ها و طی مسیر‌های مختلف به دنبال انزوای اسلام و تسلط بر جهان بوده اند، اما در همه اعصار ناکام ماندند.

وی با بیان اینکه دشمن با تمسک به رسانه و فضای مجازی به دنبال القای یأس در کشور است، گفت: دشمن با بودجه هنگفت نظامی و مالیات‌های کلان و تبدیل آن به بمب و گلوله نتوانست اهداف شوم خود را محقق کند از این رو با ابزار جنگ نرم به دنبال تسخیر اذهان مردم بوده است، اما در این راهبرد و با خیزش جوانان آمریکا و اروپا در حمایت از مردم غزه در این راهبرد هم متحمل به شکست شده است.

سردار سلیمانی افزود: بیداری و آگاهی و بینش مردم در فتنه ۱۴۰۱ نیز، اجانب را متحمل شکست بزرگی کرد؛ چرا که با توسل به ابزار رسانه و با میدان آوردن نیرو‌های شیطانی خود، تلاش کردند با بزرگنمایی مسائل پیش آمده به اهداف خود نزدیک شوند که نقشه‌های آنان در این فتنه هم ناکام ماند.

وی با بیان اینکه اکنون ملت ایران در آستانه یک رخداد تاریخی بزرگ پس از شهادت، شهدای پرواز اردیبشهت است، خاطرنشان کرد: بر اساس قانون اساسی، ملت بزرگ ایران در مسیر یک نقش آفرینی عظیم است و در حماسه هشتم تیر ماه با حضور در پای صندوق‌های رأی، رئیس جمهوری را انتخاب خواهند کرد که ادامه دهنده مسیر شهید رئیسی و زوایای خدمت کم نظیرشان باشند.

نظر شما