شناسهٔ خبر: 67333087 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استقبال از شهید رئیسی خط بطلانی بر فتنه بود

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در یزد به استقبال مردم یزد از آیت الله رئیسی در زمستان ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: استقبال مردم یزد از شهید رئیسی خط بطلانی بر فتنه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محسن ابوترابی در تجمعی که برای حمایت از سعید جلیلی در یزد برگزار شد، به استقبال باشکوه مردم این شهر از شهید آیت‌الله رئیسی در آذرماه 1401 اشاره کرد و اظهار داشت: مردم یزد با حضور پرشور خود در آن مراسم، خط بطلانی بر فتنه 1401 کشیدند.

رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان یزد ادامه داد: شهید رئیسی نیز در آن زمان گفت که مردم یزد به استقبال او نیامدند، بلکه به استقبال نظام جمهوری اسلامی ایران آمدند.

ابوترابی با اشاره به اینکه شهید رئیسی از شخصیت‌های کم نظیر تاریخ انقلاب است افزود: مردم یزد همواره در صف اول انقلاب بوده‌اند و از مکتب شهید رئیسی درس گرفته‌اند که در مسیر انقلاب باقی بمانند.

وی با بیان اینکه مردم به دنبال ادامه مسیر شهید رئیسی هستند تاکید کرد: پس از شهید رئیسی، بهترین فرد برای ادامه راه او دکتر سعید جلیلی است که شباهت بسیاری به شهید رئیسی دارد.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر سعید جلیلی در استان یزد اظهار امیدواری کرد که انتخابات پیش رو پرشور و باشکوه باشد و همه دلسوزان نظام وظیفه خود را در این برهه حساس انجام دهند.

وی از حاضران خواست تا با رأی به سعید جلیلی، مسیر و راه شهید آیت‌الله رئیسی را ادامه دهند و این تجمع را نشان‌دهنده حمایت قاطع مردم یزد از سعید جلیلی به عنوان ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی دانست.

انتهای پیام/781/.

نظر شما