شناسهٔ خبر: 67332943 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

ضارب مامور انتظامات یکی از بوستان‌های مشهد دستگیر شد

سر کلانتر غرب مشهد از شناسایی و دستگیری ضارب مامور حفاظت فیزیکی یکی از بوستان‌های مشهد در کمتر از ۷۲ ساعت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بنابر شاهدان عینی حادثه؛ ۲۴ خرداد ماه راکب یک دستگاه موتورسیکلت که با تذکر مامور حفاظت فیزیکی بوستان خورشید مشهد به منظور عدم سگ گردانی روبه رو شده بود نه تنها به تذکر توجهی نکرد بلکه نتوانست این تذکر را تحمل کند و به شدت مامور حفاظت فیزیکی بوستان خورشید مشهد را مورد ضرب و شتم قرار داد.

بیشتربخوانید:

سرایدار خیانتکار دستگیر شد

سرهنگ مصطفی صادقی، سر کلانتر غرب شهر مشهد اظهار کرد: در پی شکایت حضوری مردی جوان مبنی بر ایراد ضرب و جرح مراتب در دستور کار کلانتری هفت تیر قرار گرفت.

وی افزود: شاکی مامور انتظامات یکی از بوستان‌های شهر بوده و اعلام داشت که در شامگاه مورخ ۲۳ خرداد ماه در حین خدمت, به مردی که با یک موتور قصد سگ‌گردانی داشته تذکر داده که متعاقب آن فرد یاد شده وی را به شدت مصدوم و مجروح کرده و بلافاصله از محل گریخته است.

سرکلانتر غرب شهر مشهد ادامه داد: خوشبختانه یکی از شهروندان وظیفه شناس از این درگیری فیلمی تهیه کرده بود که در اختیار کلانتری قرار داد. مامورین با استفاده از این سرنخ و ظرفیت‌های علمی و هوشمندی که در اختیار پلیس هست سرانجام در کمتر از ۷۲ ساعت موفق شدند متهم و مخفیگاهش را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

سرهنگ صادقی در خاتمه ضمن تاکید بر مقابله قاطع پلیس در مقابله با هرگونه قدرت‌نمایی و توسل به خشونت عنوان داشت متهم جهت سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما