شناسهٔ خبر: 67332940 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

شهیدان جان خود را خالصانه در راه آرمان های انقلاب تقدیم کردند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه شهیدان مسوولیت پذیر بوده و جان خود را خالصانه در راه آرمان های انقلاب تقدیم کردند گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از شهادت نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، محمدامین حقیقت  در آیین گرامیداشت شهید جمهور و شهدای خدمت در منطقه عشایری جاشلوبار مهدیشهر و در جمع عشایر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و عشایر استان بویژه شهرستان مهدیشهر گفت: گرامیداشت یاد شهدا سیره عملی آنان را گسترش می دهد و مملکت را نسبت به فتنه و توطئه های دشمنان بیمه می کند. 

وی تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا موجب گسترش فرهنگ شهادت، ایثار و مقاومت در جامعه می‌شود و  ارتقای محتوا و اثرگذاری این رویدادها ضروری است. 

حقیقت ادامه داد: هدف شهدا رضای خداوند بود به همین دلیل هرگز از خدمت به مردم خسته نشدند و از تمام داشته های خود در این مسیر گذشتند. 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به برگزاری یادواره شهدای خدمت درمنطقه ییلاقی جاشلوبار بخش شهمیرزاد شهرستان مهدیشهر در بین عشایر این شهرستان گفت: این مراسم  در راستای سفر استانی رئیس جمهور شهید به روستاها و مناطق عشایری برگزارشده است. 

یادواره شهدای خدمت و شهدای عشایر مهدیشهر به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، سپاه ناحیه مهدیشهر، امور عشایر استان سمنان و شهرستان مهدیشهر، شهرداریهای مهدیشهر، درجزین و شهمیرزاد، ، بنیاد شهید و امور ایثارگرن استان سمنان برگزار شد.

این برنامه‌ با هدف قدرشناسی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های خستگی ناپذیر رئیس جمهور شهید در سراسر استان به ویژه در کانون‌های روستایی برگزار شد.

تلاوت آیاتی از قرآن کریم، پخش کلیپ، سخنرانی و ذکر مصیبت از جمله برنامه های یادبود شهدای خدمت و شهدای عشایر در شهرستان مهدیشهر بود.

نظر شما