شناسهٔ خبر: 67332639 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

الما 7؛ 20 سال تجربه صادقانه در تهیه و توزیع قطعات خودرو

از سال 90 به بعد سیاست‌های توسعه‌ای مدیریت تغییر می‌کند تا بتوانند بازارهای بیشتری را به دست آوردند. به همین جهت از همان سال تصمیم گرفته شد تا با یک برند مجزا و متکی به خود، محصولات مورد نیاز مشتریان را با بهترین کیفیت ممکن تهیه و در اختیار آنها قرار دهد. بعد از همین تصمیم بود که شرکت الما 7، در رده‌ی توزیع کنندگان پیشرو قطعات یدکی خودرو در ایران قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا؛ به ندرت پیش می‌آید یک شرکت در مدت کوتاهی بتواند به یک توسعه پایدار دست یازد. اما این مهم برای الما 7 رخ داد. مدیران الما 7 کار خود را از سال 78 آغاز کردند. شرکت تا قبل از سال 90 با شرکت‌ها و برندهای معتبر داخلی و خارجی همکاری می‌کرد. اما از سال 90 به بعد سیاست‌های توسعه‌ای مدیریت تغییر می‌کند تا بتوانند بازارهای بیشتری را به دست آوردند. به همین جهت از همان سال تصمیم گرفته شد تا با یک برند مجزا و متکی به خود، محصولات مورد نیاز مشتریان را با بهترین کیفیت ممکن تهیه و در اختیار آنها قرار دهد.

بعد از همین تصمیم بود که شرکت الما 7، در رده‌ی توزیع کنندگان پیشرو قطعات یدکی خودرو در ایران قرار گرفت.

تجهیزات الکتریکی، تعلیق ترمز و فرمان، سیستم انتقال قدرت و گیربکس و همچنین قطعات موتوری از جمله‌ مواردی هستند که شرکت الما7 در تهیه و توزیع آنها تخصص ویژه دارد. جهت آشنایی بهتر و بیشتر با این شرکت این قسمت کلیک کنید. بعد از ورود به سایت قسمت درخواست نمایندگی را چک کنید. شاید شرایط همکاری شما با این شرکت فراهم باشد.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی

برچسب‌ها:

نظر شما