شناسهٔ خبر: 67332402 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مدیر کل راهداری استان همدان:

ساخت راهدارخانه جدید گردنه اسدآباد در مسیر زائران اربعین 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: طرح راهدارخانه جدید گردنه پرتردد اسدآباد آماده شده و ساخت این راهدارخانه به زودی آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

ساخت راهدارخانه جدید گردنه اسدآباد در مسیر زائران اربعین 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مهرداد آهکی افزود: سالانه حدود پنج میلیون مسافر از این جاده تردد می‌کنند و ۷۰ درصد زائران اربعین حسینی این جاده را برای تردد انتخاب می‌کنند.

او تصریح کرد: به همین منظور ساخت راهدارخانه جدید با تجهیزات به روز و امکانات رفاهی مناسب از اولویت‌های این اداره کل است که طرح مطالعاتی و تعیین محل آن انجام شده و با همکاری مسولان شهرستان در تلاشیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن این طرح به سرانجام برسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: گردنه اسدآباد دومین گردنه طویل کشور است که به عنوان گذرگاه ارتباطی مرکز و غرب کشور شناخته می‌شود و اقدامات موثری در راستای افزایش ایمنی و کاهش تصادفات صورت گرفته است.

مهرداد آهکی با اشاره به اینکه طرح تعریض گردنه اسدآباد هم در دست اجراست، افزود: طبق برآورد‌های اولیه اعتبار لازم برای تعریض گردنه اسدآباد بیش از ۵۰ میلیارد تومان است که با تامین اعتبار، این طرح امسال به نتیجه خواهد رسید.

نظر شما