شناسهٔ خبر: 67332239 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار: قصرشیرین آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار قصرشیرین با اشاره به چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری از آمادگی کامل این شهرستان برای تامین سلامت و امنیت این رویداد مهم و سرنوشت ساز خبر داد و گفت: مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری در روز هشتم تیرماه در این شهرستان فراهم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد نجفی روز یکشنبه در جمع قضات دادگستری شهرستان قصرشیرین با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و بزرگداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، افزود: تمام مقدمه ها و اقدامات لازم در بخش های مختلف انجام شده و همه دستگاه ها پای کارند تا شاهد مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای باشیم.

وی با قدردانی از تلاش های مجموعه قضات و کارکنان دادگستری شهرستان قصرشیرین به واسطه رضایتمندی مردم از عملکرد این مجموعه که با پاک دستی و قاطعیت در راستای ایجاد عدالت و امنیت شبانه روزی خدمت می کنند، گفت: اکنون با تلاش دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و نیروهای مسلح با وجود ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق با ۲ حوزه عربی و اقلیم کردستان عراق دارای نظم و امنیت پایداری در شهرستان هستیم و هیچ گونه چالش و ناامنی در مرزها نداریم.

رییس دادگستری قصرشیرین نیز گفت: در سال قضایی گذشته در مجموع از هشت هزار و ۳۹۱ فقره پرونده ورودی در شهرستان، هشت هزار و ۲۹۰ فقره پرونده بررسی و مختومه شد و ۶۴۶فقره پرونده نیز در حال رسیدگی است و آمار پرونده های سازشی نیز در یکسال گذشته ۵۷۷ مورد بوده که ۱۰۱ مورد آن مربوط به ۲ ماهه اول امسال است.

نریمان شفیعی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و بزرگداشت هفته قوه قضائیه و با اشاره به اینکه احقاق حق و ابطال باطل از وظایف دستگاه قضایی است که در اصل ۱۵۶ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به صراحت به این مورد تاکید شده است، ادامه داد: دستگاه قضایی بدون هیچ گونه اغماض با جرایم قاطعانه برخورد می کند ضمن اینکه ایجاد امنیت قضایی عادلانه برای اقشار مختلف مردم و پیشگیری از وقوع جرم و ارتقای امنیت عمومی و عدالت و پیشگیری از وقوع جرم در اولویت کاری دادگستری این شهرستان است.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.

نظر شما