شناسهٔ خبر: 67332122 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

جولان موش‌ها روی دیوار؛ همستر‌ها همه جا هستند جولان موش‌ها روی دیوار؛ همستر‌ها همه جا هستند

بله، گرچه به قول همستربازها هنوز همستر لیست نشده و طرفداران آقای همستر با آن دندان های سفید و لباسهای مدل به مدلش نمی توانند سکه های طلایی رنگ خود را در صرافی ها به وجه رایج مملکت تبدیل کنند اما آنها که طاقتشان طاق شده و دوست دارند زودتر طعم خوش رسیدن به آرزوهایشان را بچشند اقدام به فروش اکانتهای

صاحب‌خبر -

بله، گرچه به قول همستربازها هنوز همستر لیست نشده و طرفداران آقای همستر با آن دندان های سفید و لباسهای مدل به مدلش نمی توانند سکه های طلایی رنگ خود را در صرافی ها به وجه رایج مملکت تبدیل کنند اما آنها که طاقتشان طاق شده و دوست دارند زودتر طعم خوش رسیدن به آرزوهایشان را بچشند اقدام به فروش اکانتهای خود در دیوار کرده اند. تعداد این آگهی ها آنقدر بالاست که فقط کافیست همستر را در موتور جستجوی این اپلیکشن ها جستجو کنید آن وقت است که با لیست بالا بلندی از آگهی های همستری و پیشنهادهای عجیب و غریبشان روبرو می شوید.

به گزارش همشهری‌آنلاین، در میان این آگهی ها حتی عده ای دنبال تاخت زدن اکانت همستر کامبت خود با خودروهای گران هستند و با چنان اعتماد به نفس بالایی حرف از این موضوع می زنندکه کمتر کسی شک می کند قضیه جدی نباشد.

بازارگرمی همستری

دنیای پر از رویایی که همستریها در فضای مجازی برای خود و دیگر بازیکنان این بازی ساخته اند هم، برای خودش جالب و دیدنی است. با یکی از این اگهی دهنده ها که تماس گرفتیم آنقدر جدی قصد معامله داشت که برای لحظه ای فکر کردیم قرارا ست در ازای دریافت وجوه رسمی وشناخته شده جهانی از دلار و یورو و درهم گرفته تا حتی ریال خودمان، خانه، ماشین یا حتی گوشی تلفنمان را عوض کنیم.

در حالیکه کلی به حساب کاربری همستر خود می نازد می گوید یک میلیون و اندی پروفیت دارم میدونید یعنی چی؟ یعنی جزء باشگاه میلیونی های همسترم. از این که بگذریم با این پروفیت دیگر لازم نیست تِپ تِپ روی گوشی بزنی و سکه جمع کنی. خود اقا موشه برات سکه می گیره. بعد هم نفسی تازه می کند و می گوید مطمئن باشید این ماه نه ماه دیگه بالاخره این همستر هم مثل نات کوین لیست می شه و خیلی ها افسوس می خورن چرا کاری نکردند. خلاصه منم مفت گذاشتم و حاضرم با یک موتور سیکلت تاخت بزنم!»

رویاهای همستری

بعد هم با یک توصیه به قول خودش برادرانه ادامه می دهد: «خیلی از این آگهی های همستری که می بینی فیک است و خریدار واقعی نیستند بازیکنان، گروه گروه شدن و دارند بازار گرمی می کنند. درواقع افراد دارای پروفیت های بالا هرچه به مراحل بالاتر می روند باید دوستان بیشتری را به بازی دعوت کنند به خاطر همین برای بازار گرمی و متقاعد کردن افراد برای ورود به این بازار به صورت گروهی آگهی های فروش همستر می زنند. بعد هم کلی درباره ارزش بالای این ارز دیجیتالی لیست نشده تبلیغ می کنند و افراد را تشویق می وارد بازی شوند را ادامه دهند و کدهای معرف را هم از خودشان بگیرند تا کمک کنند به پیشرفتشان. این جاست که در واقع با رویا فروشی به دیگران خودشان را تبدیل به شاخهای همستر می کنند. »

سیمکارتهای همستری

البته درامدزایی از همستر در دیوار تنها به این شیوه محدود نمی شود کافیست جمله فروش سیمکارت برای همستر را جستجو کنید انوقت است که با لیست بالا بلندی از اگهی های فروش سیمکارت برای همستر روبرو می شوید که حالا یا به صورت خام برای این کار فروخته می شوند یا با اکانت همستر. قیمت این سیمکارتها هم از ۵۰ هزار تومان که سیمکارت خام است شروع می شود و تا ۸۰ میلیون تومان با اکانت همستر ادامه دارد! مثلا سیمکارتی که اکانت همسترش حدود ۱۰۶ میلیون سکه دارد و پروفیتش ۶۴۰ هزار تایی است ۸۰ میلیون تومان در دیوار قیمت گذاری شده است.

اگر فکر می کنند کسب درآمد از همستر در دیوار به همین مواردی که گفتیم ختم می شود سخت در اشتباهید چرا که بخش قابل توجهی از آگهی های دیوار مربوط به آموزش زیر و بم همستر به تازه واردان است و در ازای ارائه اطلاعات بازی هم پولهای هنگفتی را به جیب می زنند.

کلاه همستری

با افزایش روز افزون تعداد بازیکنان بازی همستر و تبلیغات گسترده این بازی از سوی کسانی که حالا از کنار این بازی و امال و ارزوهای مردم برای خود جیب گشادی دوخته اند و به طرق مختلف حسابی مشغول کسب درامد از این راه هستند باید توصیه کنیم حسابی مراقب باشید تا در دام سودجویان و کلاهبرداران این قصه نیفتید و اجازه ندهید عده ای به بهانه همستر جیبتان را خالی کنند.

جولان موش‌ها روی دیوار | همستر‌ها همه جا هستند

منبع: fararu-747654

نظر شما