شناسهٔ خبر: 67332114 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار زنجان :

مشارکت حداکثری در انتخابات، بیانگر پشتوانه مردمی نظام است

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بیانگر پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی است.  

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالفضل رفیعی روز یکشنبه در آیین افتتاح برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان، افزود: همه باید روز هشتم تیر آگاهانه در پای صندوق های رای حاضر بشویم.
وی با بیان اینکه سلایق متعددی در بین نامزدهای انتخابات وجود دارد، اظهار داشت: امیدواریم در این انتخابات، فردی کارآمد و توانمند انتخاب شود و با فعالیت شبانه روزی و جهادی بتواند مسیر شهید رییسی را ادامه دهد و منافع مردم را تامین کند.
رفیعی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهدای خدمت، گفت: مردم با حضور گسترده خود در تشییع شهدا، مراتب قدردانی خود را از خادمان ملت نشان دادند.
وی به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تاکید کرد و ادامه داد: برنامه‌های اوقات فراغت فقط برای سرگرم کردن دانش آموزان در تعطیلات تابستانی نیست بلکه یک فرصت برای تعالی بیشتر دانش آموزان است.
معاون سیاسی استاندار زنجان گفت: این فرصت طلایی برای فعالیت های پرورشی و تربیتی و شکوفایی استعدادهای جوانان است و باید حداکثر استفاده را از این اوقات ببریم.
وی به لزوم نشاط در برنامه های اوقات فراغت و امیدافزایی تاکید کرد و گفت: باید مباحث تربیتی و مبانی دینی و اعتقادی نیز تقویت شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان بر لزوم تقویت هویت دینی و ملی و آموزش سبک زندگی ایرانی و اسلامی تاکید کرد و گفت: آموزش سبک درست و مهارت های زندگی موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

نظر شما