شناسهٔ خبر: 67331825 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

آغاز عملیات اجرای روکش آسفالت گرم در محور دیهوک – راور

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دیهوک از آغاز اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی و آسفالت گرم در محور دیهوک – راور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)، احمد آخوندی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دیهوک گفت: در راستای افزایش ارتقای ایمنی محورهای مواصلاتی بخش دیهوک، جلوگیری از صدمات احتمالی به خودروهای عبوری و به منظور رفاه حال مسافران و تسهیل در تردد کاربران جاده‌ای، پروژه روکش آسفالت گرم و حفاظتی محور دیهوک – راور به طول ۴۵ کیلومتر عملیاتی شد.

وی راه‌های شریانی این بخش را دارای اولویت برای بهسازی آسفالت عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه اکثر محورهای حوزه استحفاظی این اداره محل عبور بارهای ترانزیتی و همچنین مسیر تردد مسافران و زائرین استان‌های جنوبی کشور به مشهد مقدس می‌باشد و از بار ترافیکی نسبتاً بالایی برخوردار است، تمام تلاش خود را جهت مرمت و روکش  آسفالت و ارتقای امینی عبور و مرور برای کاربران جاده‌ای بکار گرفته‌ایم.

آخوندی در پایان در مورد طول راه‌های حوزه استحفاظی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دیهوک یادآور شد: این اداره در مجموع دارای بیش از ۸۵۰ کیلومتر راه است که بیش از ۷۰۰ کیلومتر آن را محورهای اصلی، فرعی و راه‌های روستایی آسفالته تشکیل می‌دهد.

نظر شما