شناسهٔ خبر: 67331763 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور | لینک خبر

با هدف آگاهی‌بخشی در رابطه با چهاردهمین دوره انتخابات؛

نشست روشنگری انتخابات ریاست جمهوری در قزوین برگزار شد

نشست روشنگری انتخابات ریاست جمهوری با هدف ارتقای دانش و بصیرت و آگاهی بخشی در رابطه با چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سالن جلسات اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان قزوین، نشست روشنگری انتخابات ریاست جمهوری با هدف ارتقای دانش و بصیرت و آگاهی بخشی در رابطه با چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور فاطمه محمدبیگی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان؛ عقیل کاظم خانلو، حراست؛ حسین بروجردی، معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج)؛ ندا امیرلو، معاون اداره کل، کارشناسان ستادی، تعدادی از کتابداران و اعضای فعال کتابخانه ها در اداره کل کتابخانه های قزوین برگزار شد.

حسین بروجردی، معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، سخنران ویژه این مراسم بود که در رابطه با اهمیت حضور در انتخابات و نقش محوری مردم در انتخاب اصلح صحبت کرد. همچنین در این جلسه کتاب «رئیس جمهور در رهنمودهای رهبر معظم انقلاب» اثر داود مهدوی زادگان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

بروجردی در رابطه با کتاب «رئیس جمهور در رهنمودهای رهبر معظم انقلاب» گفت: هنر ایرانیان در حضور سیاسی شان «عقلانی-معنوی بودن» است؛ الگویی که تاکنون برای دنیای سیاست و سازندگان و کارگزاران امروز آن ناشناختنی باقی مانده است. پس باید قدری از آن سخن گفت تا الگوی «حضور سیاسی ایران اسلامی» را فهم پذیر کرد.

وی افزود: این کتاب درصدد است این الگو را از گذر انتخابات ریاست جمهوری و از زبان ولایت و اسلام فقاهتی پیگیری کند. کتاب به دو بخش اصلی تفکیک شده؛ بخش اول شامل مباحثی مانند انتخاب در نظام مطلوب، انتخاب دینی، انتخاب مردمی و تبلیغات اسلامی و... است.

وی ادامه داد: بخش دوم، که قسمت عمده کتاب را شامل می شود، با ذکر مباحثی نظیر موجودیت دولت اسلامی، اقتدار ملی، عادی سازی انقلاب، سازندگی و عدالت اجتماعی، رسوخ فساد، تهاجم فرهنگی، خدمتگذاری برای ملت، بایسته ها، پیروی از راه امام، سازندگی توأمان، انتخاب کارگزاران متعهد، حفظ فرهنگ خودی، خط امام و... به ذکر مهمترین معیارهای انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری از منظر مقام معظم رهبری پرداخته است.

بروجردی خاطرنشان کرد: این کتاب در عین کم حجمی، مهمترین ملاک های مورد نظر برای انتخاب اصلح در بیانات مقام معظم رهبری را به خوبی گردآوری کرده و به تبیین هر یک پرداخته است؛ از این رو کتابی کاملاً کاربردی در عرصه انتخابات و معیارهای انتخاب اصلح در نظام جمهوری اسلامی است.

نشست روشنگری انتخابات

نشست روشنگری انتخابات

نشست روشنگری انتخابات

برچسب‌ها:

نظر شما