شناسهٔ خبر: 67331582 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دبیر قرارگاه فرهنگی جهاد کبیر استان اصفهان:

شور انتخاباتی نیازمند تبیین و آگاهی بخشی است

اکبر مهدی‌زاده

دبیر قرارگاه فرهنگی جهاد کبیر استان اصفهان گفت: شور انتخاباتی و مشارکت مردمی نیازمند تبیین و آگاهی بخشی در گروه‌های مختلف سنی است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن بابایی، امروز (یکشنبه، سوم تیر) در گردهمایی بانوان هیات‌های مذهبی و فعالان اجتماعی تیران و کرون در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان، اظهار کرد: ناشناختگی حق انتخاب و اهمیت آن در سرنوشت کشورمان باعث شده برخی از افراد در صحنه انتخابات حاضر نشوند.

وی افزود: آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی از این موضوع مهم و ایجاد بیداری نسبت به توطئه دشمن منجر به حضور حداکثری خواهد شد چراکه بسیاری تحت تأثیر القاء دروغین دشمن که انتخابات ظاهرسازی بوده و رأی مردم نقشی ندارد، در این صحنه سیاسی حاضر نمی‌شوند.

به گزارش ایسنا، مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: شناخت و آگاهی در خصوص توطئه دشمن و ضرورت حضور در پای صندوق‌های رأی باعث جلب مشارکت خواهد شد.

حجت‌الاسلام بابایی علاوه بر ضرورت حضور حداکثری، انتخاب اصلح را نیز مهم خواند و یادآور شد: افراد شایسته و توانمند که روحیه انقلابی، جهادی و خدمت‌رسانی دارند باید توسط مردم برای ادامه راه انقلاب انتخاب شوند.

وی رئیس‌جمهور فقید کشورمان را الگوی بارز مدیریتی و رئیس‌جمهور موفق خواند و خاطرنشان کرد: تراز مدیریتی و مسئولیتی در عملکرد شهید جمهور روشن و مشخص شد.

به گفته دبیر قرارگاه فرهنگی جهاد کبیر استان اصفهان، تمدن سازی نیازمند وجود رئیس‌جمهور موفق در رأس امور اجرایی کشور است و مردم در این خصوص باید همه جوانب را در نظر داشته باشند.

حجت‌الاسلام بابایی به دهه ولایت و امامت اشاره و اظهار کرد: ولایتمداری و توجه به مدیریت اسلامی در جهان باید تشکیل دولت‌های خدمت رسان و دشمن‌ستیز همراه باشد که مقدمه ظهور را نیز فراهم کند.

وی ادامه داد: همه نسبت به موضوع غدیر خم و تبلیغ و تبیین این واقعه بزرگ مسئول هستند و باید پیام این واقعه را به نسل‌های آینده منتقل کرد.

دبیر قرارگاه فرهنگی جهاد کبیر استان اصفهان خاطرنشان کرد: در عصر حاضر فعالان فرهنگی و اجتماعی نقش مهمی در تبلیغ دینی و بصیرت سیاسی دارند.

انتهای پیام

نظر شما