شناسهٔ خبر: 67331561 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

واکنش باشگاه تراکتور به مذاکره با ۳ پرسپولیسی

سرپرست باشگاه تراکتور گفت: شایعات درباره مذاکره با چند بازیکن را شنیده‌ایم، اما تا وضعیت مالکیت باشگاه مشخص نشود نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری 598،  سعید مظفری‌زاده درباره آخرین وضعیت باشگاه تراکتور اظهار داشت: هنوز وضعیت مالکیت باشگاه مشخص نشده و تا این روند طی نشده نمی‌توانیم قدمی در راه بستن تیم برداریم. ابتدا باید مالکیت و واگذاری مشخص شود و بعد برای ادامه راه برنامه‌ریزی خواهد شد.

وی در مورد جلسات برگزار شده بین محمدرضا زنوزی و مسئولان استانی تصریح کرد: جلساتی با مسئولان استانی داشتیم ولی هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم. الان آقای زنوزی خارج از کشور است ولی تأکید مجمع باشگاه و شخص زنوزی بر واگذاری است. می‌دانم در مقطع زمانی بسیار حساسی برای بستن تیم هستیم اما تا زمانی که وضعیت مشخص نشود نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

سرپرست باشگاه تراکتور در واکنش به سؤالی درباره شایعه مذاکره و توافق باشگاه تراکتور با مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و علیرضا بیرانوند گفت: شایعات زیاد است و من خودم هم شنیده‌ام ولی فعلاً نمی‌توانیم در این وضعیت درباره جذب بازیکن تصمیم‌گیری کرده و تعهد ایجاد کنیم. باشگاه اگر واگذار شود، مدیریت بعدی و مالکان جدید باید تصمیم‌گیری کنند و طبیعتاً ما در این وضعیت نمی‌توانیم چنین کاری انجام دهیم. باید منتظر بمانیم تا ابتدا وضعیت مالکیت مشخص شود.

«شایعه توافق و حتی عقد قرارداد با مهدی ترابی بیشتر از سایر بازیکنان مطرح است؛ یعنی هیچ مذاکره‌ای با او انجام نشده است؟» مظفری‌زاده در پاسخ به این پرسش گفت: خیر! ما قبلاً برخی بازیکنان را برای فصل بعد مدنظر داشتیم ولی وقتی بحث واگذاری مطرح شد کارها همانطور ماند و اکنون همه تمرکزمان روی واگذاری است. چیزی تا شروع فصل آینده نمانده و با توجه به اینکه سهمیه آسیایی داریم باید سریعاً تصمیم‌گیری شود. چند روز پیش نامه‌ای از فدراسیون داشتیم که وضعیت مالکیت مشخص شود، چون به هر حال در صورت واگذاری باشگاه باید بحث مجوز حرفه‌ای بار دیگر مورد بررسی قرار بگیرد و دوباره از امکانات بازدید شود. در حال حاضر تمام تمرکز ما روی مسئله واگذاری است.

وی درباره شایعه مذاکره با علیرضا بیرانوند گفت: صحبت‌ها زیاد است، ولی تمام تمرکز من فعلاً روی وظیفه‌ای است که مجمع باشگاه روی شانه ما گذاشته است. منتظریم آقای زنوزی از خارج برگردد و به جمع‌بندی برسیم.

سرپرست باشگاه تراکتور در پاسخ به این پرسش که در این شرایط این باشگاه زمان زیادی را از دست خواهد داد و حتی در صورت تصمیم به ادامه فعالیت برای انتخاب سرمربی کار دشواری خواهد داشت، عنوان کرد: به خاطر اینکه نمی‌دانیم و وضعیت‌مان چیست نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. گزینه‌هایی در ذهن من بود ولی الان تمام بحث بر سر مالکیت است؛ چون اگر مالکیت تغییر کند مدیریت تیم هم عوض می‌شود و آنها حق دارند که خودشان کادر را انتخاب کنند.

 
منبع: تسنیم

نظر شما