شناسهٔ خبر: 67331144 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معرفی فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا

در مراسمی امروز امیر دریادار دوم جلیل مقدم به عنوان فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا معرفی شد.

صاحب‌خبر -

حضور ناوگروه ارتش در همه اقیانوس‌ها دایمی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع کارکنان قرارگاه مقدم نیروی دریایی جنوب در بندرعباس گفت: حضور دائم در پهنه همه اقیانوس‌ها از برنامه‌های نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.
امیر دریادار شهرام ایرانی افزود: ماموریت‌های این قرار گاه استقرار و تسلط کامل در اقیانوس هند و پس ازآن دیگر آب‌های آزاد دنیاست.
وی گفت: اکنون نیز ناوگروه ارتش در خلیج عدن برای حمایت از امنیت کشتیرانی حضور دارد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ناوگره ارتش علاوه بر تامین امنیت کشتیرانی تجاری ایران به شناور‌های در حال اضطرار دیگر کشور‌ها نیز امداد رسانی می‌کند.

بیشتر بخوانید؛ الحاق دو فروند ناوشکن بروزشده به ناوگان نیروی دریایی ارتش

امیر دریادار ایرانی افزود: حضور ناو‌های دشمن در منطقه نیز کاری از پیش نمی‌برد و این ناو‌های غول پیکر از سوی گروه کوچک حوثی‌ها همواره تهدید شده و آسیب می‌بینند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با گرامی داشت یاد شهدای پرواز اردیبهشت و شهید رئیسی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور همگانی و پرشور در انتخابات اولویت اصلی است و پیام آن این است که همه بر مبنای خون شهدا گام بر می‌دارند.
جانشینی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس و جانشین فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا از سمت‌های قبلی امیر دریادار دوم مقدم است.
در پایان از زحمات دریادار حسین حسنی سرپرست قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نداجا قدردانی شد.

.

نظر شما