شناسهٔ خبر: 67331138 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یک پژوهشگر: بیعت عملی با شهدا راهنمای ما در انتخابات است

کرمانشاه- ایرنا- دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر استانداری کرمانشاه و پژوهشگر انقلاب اسلامی، بیعت عملی با شهدا را به معنای عمل به وظایف در تمام شاخص‌ها دانست و گفت: انتخابات فرصتی برای نشان دادن این تعهد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، «جهانبخش زنگنه‌تبار» در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید دکتر چمران و روز بسیج اساتید که در یادمان شهدای شهر پاوه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهید چمران و تبریک روز بسیج اساتید، درباره راز ماندگاری شهدا افزود: شهدا با اقتدا به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، خالصانه در راه رضای خدای متعال، تمام توان خود را برای خدمت به مردم و نظام اسلامی به کار گرفتند و این دو عامل رمز ماندگاری و سعادت دنیا و آخرت شهدای ماست.

وی افزود: ما که مدعی هستیم که ادامه‌دهنده راه شهدا هستیم، باید همانند شهدا عمل کنیم و این به معنای بیعت عملی ما با شهدای عزیز و مهمتر از بیعت لفظی است.

زنگنه‌تبار همچنین اظهار کرد: بررسی زندگی شهدای بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی، شهید بهشتی، شهید رئیسی و دیگر شهدا ما را به این جمله حاج قاسم سلیمانی رهنمون می‌شود که 'باید شهید باشی تا شهید بشوی'.

وی ادامه داد: علت اینکه شخصیت‌هایی همچون شهید چمران، حاج قاسم سلیمانی، شهید رئیسی، شهید رجایی، شهید باهنر و دیگر شهدای ما، با وجود همه جایگاه‌های مدیریتی، در اوج پاکدستی، پاکدامنی و ساده‌زیستی و پرهیز از دنیاطلبی، در هر عرصه‌ای که حضور دارند، برای خدمت، شب و روز نمی‌شناسند، 'سرباز ولایت بودن' است و مادامی که کوچکترین دغدغه‌ای برای ولی معظم فقیه باقی مانده باشد، سربازش از پای نمی‌نشیند.

زنگنه‌تبار تأکید کرد: واضح است که دغدغه‌های معظم له، حل تمام مشکلات همه اقشار مردم، عزت و اقتدار نظام اسلامی، دفاع از مظلومان، حفظ استقلال و تمامیت ارزی کشور است، لذا خدای متعال پاداش کسانی که اینچنین می‌اندیشند و عمل می‌کنند را فوز عظیم شهادت قرار داده و نهایت لطف خود را به آنها عنایت می‌فرمایند.

زنگنه‌تبار در ادامه بخشی از دستاوردهای دولت شهید رئیسی را بیان کرد و گفت: دکتر شهید رئیسی، در کنار تمام عملکرد افتخارآمیزش، همانطور که امام خامنه‌ای (مدظله العالی) فرمودند به لبخند دشمن اعتماد نکرد، در مرزبندی با دشمن صریح بود و دوپهلو سخن نمی‌گفت و دولت را به ریل انقلاب اسلامی برگرداند و خطوط قرمز دولت را بر خطوط قرمز نظام اسلامی منطبق کرد و برخلاف دیگران، بستگان یا همکاران خود را خطوط قرمز نمی‌دانست بلکه خطوط قرمز شهید رئیسی خدمت به مردم، منافع ملی، امنیت ملی و حریم ولایت بود.

وی در پایان گفت: وظیفه همه ماست که هم خودمان و هم کسانی که در حوزه نفوذ کلام و قلم ما هستند، همه را به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح دعوت کنیم.

شهرستان پاوه ۶۴۰ شهید، ٨۷۵ جانباز و ۲۷ آزاده سرافراز را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

این شهرستان با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما