شناسهٔ خبر: 67331133 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

سرنوشت دکل نفتی در انتظار سکه‌های طلا؛ روی دیگر «سکه فساد» در فوتبال

گویا تعداد زیادی سکه که به یک مسئول فوتبالی داده شده بود، در حال حاضر وضعیت نامعلومی دارد و مشخص نیست که این سکه‌ها کجاست.

صاحب‌خبر -
سرنوشت دکل نفتی در انتظار سکه‌های طلا/ روی دیگر «سکه فساد» در فوتبال
کد خبر: 664471
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۳ ۱۴:۰۵:۲۳

داستان سکه‌های طلا در فوتبال ایران از گذشته تاکنون هیچ وقت قدیمی نشده و نمی‌شود. از باشگاه‌هایی که لای گز به داوران سکه می‌دادند تا باشگاه‌هایی که مشخص شده در پرونده اخیر فساد در فوتبال، با سکه‌های طلا رئیس کمیته داوران، مسئولان برگزاری مسابقات، داور و دیگر عوامل را تطمیع کرده‌اند.

همه بر یک موضع استوار هستند که امروز موضوع فساد در فوتبال ایران بسیار گسترده شده است. با این حال هر روز موضوعات جالب‌تری به گوش می‌رسد. باز هم با موضوع سکه‌های طلا که گویا این بار سرنوشت گم شدن دکل نفتی «فورچونا» در انتظار این سکه‌هاست. دکل نفتی که در سال ۹۱ از سوی ایران خریداری شد، تمام مبلغ آن به شرکت خارجی پرداخت شد اما هیچگاه این دکل به ایران نیامد. ماجرای سکه‌های طلا چیست که سرنوشت این دکل نفتی در انتظار آن است؟

به گزارش تابناک، تعداد زیادی سکه از سوی یک بانک به یکی از مسئولان فوتبالی داده شده بود که هرچند عدد آن به درستی مشخص نیست. با این حال گفته می‌شود نزدیک به ۲۰۰ سکه به این مسئول فوتبالی داده شده است که پس از ماجراهای فساد در فوتبال این مسئول فوتبالی باید در خصوص این سکه‌ها پاسخگو می‌شد. البته گویا این مسئول از سرنوشت سکه‌ها اظهار بی اطلاعی کرده و گفته که آنها را تحویل فرد دیگری داده که این فرد دو سال پیش در یک سانحه درگذشته و در این دنیا حضور ندارد.

البته پرونده این سکه‌ها هنوز بسته نشده است و این مسئول باید سکه‌هایی که گرفته را پس بدهد. با این حال مسئولان امر همچنان منتظر یک پاسخ درست از جانب این فرد فوتبالی هستند.

 

نظر شما