شناسهٔ خبر: 67330990 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

ترامپ: در انتخابات پیروز شوم، جنگ اوکراین را به‌سرعت متوقف می‌کنم

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا بار دیگر مدعی شد که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور، جنگ اوکراین را به‌سرعت و حتی قبل از ورود رسمی به کاخ سفید حل‌وفصل خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ر اهبرد معاصر، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیش آمریکا و نامزد اصلی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور بار دیگر مدعی شد که اگر در انتخابات ریاست‌جمهوری چند ماه آینده آمریکا پیروز شود، می‌تواند جنگ بین اوکراین و روسیه را به‌سرعت پایان دهد.

 

وی که در جمع هوادارانش در فیلادلفیا سخنرانی می‌کرد دراین‌باره گفت: جتی قبل از ورود به دفتر بیضی‌شکل (کاخ سفید) و هنگامی که در انتخابات پیروز شوم، من به این درگیری وحشتناک بین روسیه و اوکراین پایان خواهم داد.

 

ترامپ پیش از این هم در چند نوبت تکرار کرده بود که اگر پیروز انتخابات ریاست‌جمهور آمریکا در ماه نوامبر شود، می‌تواند جنگ ا وکراین را در کمتر از 24 ساعت حل‌وفصل کند.

 

دیمیتری پسکو، سخنگوی دولت روسیه در واکنش به این اظهارات ترامپ گفته است « این مسئله آنقدر پیچیده است که نمی‌توان چنین راه‌حل ساده‌ای برای آن پیشنهاد داد.

 

پیش از این، ترامپ همچنین وعده داده بود که در صورت پیروزی در انتخابات میلیاردها دلار بدهی اوکراین را تسویه خواهد کرد. مهر

نظر شما