شناسهٔ خبر: 67330989 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد درس «علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت» در دانشگاه‌های مازندران

سردار «مسلمی» از راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد درس دو واحدی «علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت» در دلنشگاه منابع طبیعی و دانشگاه مارندران خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در جلسه با فرماندهان سپاه نواحی که با حضور حجت الاسلام «محمد اسماعیل زارعی کیاپی» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان و سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در ستاد سپاه کربلا برگزار شد، از راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد درس دو واحدی «علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت» در دانشگاه منابع طبیعی و دانشگاه مازندران خبر داد و اظهار داشت: مقدمات کار توسط کمیته دانش و پژوهش انجام شده است که این اتفاق به واسطه دومین اجلاسیه شهدای مازندران از مهر امسال اتفاق خواهد افتاد. 

وی افزود: امسال تعداد زیادی پایان نامه و رساله در سطح کارشناسی ارشد و دکتری در کمیته دانش و پژوهش پیش بینی شده است که دانشگاه حدود دو میلیارد تومان برای پایان نامه و رساله کمک مالی انجام داده است. 

سردار مسلمی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه شهدای گمنام ادامه داد: شهدای گمنام حرمت دارند و محل رجوع به همه جریان‌های انقلابی هستند و نباید در گمنامی رهایشان کنیم و باید کمک کنیم در شأن این شهدا زیارتگاه درست کنیم.

فرمانده سپاه کربلا در پایان بر بزرگداشت هفته دفاع مقدس تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما