شناسهٔ خبر: 67330666 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

همزمان با فرارسیدن عید غدیر خم؛

آثار غدیری انتشارات کتاب جمکران تجدید چاپ شد

کتاب‌های «زیباترین عید زیباترین جشن»، «کتاب مخفی» و مجموعه «برشانه‌های اقیانوس» تجدید چاپ شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا در آستانه عید غدیر سه اثر از انتشارات کتاب جمکران با موضوع غدیر و حضرت علی (ع) تجدید چاپ شد. این آثار که رده‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال را شامل می‌شوند در قالب‌های داستانی و پژوهشی در سال‌های اخیر توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر شده‌اند و هم‌اکنون به تجدیدچاپ رسیده‌اند.

«زیباترین عید زیباترین جشن»

دو کتاب زیباترین عید و زیباترین جشن به قلم سید محمد مهاجرانی در یک جلد منتشر شده که با چرخاندن قابل خواندن هستند. با این ایده، مخاطب کودک و نوجوان در یک سمت کتاب با واقعه غدیر آشنا می شود و در سمت دیگر کتاب داستانی از فعالیت تعدادی از بچه‌های امروزی برای برپایی جشن‌های غدیر را می‌‎خواند. چاپ یازدهم این کتاب که برای مخاطب کودک و نوجوان نگارش شده اخیراً وارد بازار نشر شده است.

«کتاب مخفی»

روایتگر سفر مخفیانه یک کتاب از مدینه به سمت ایران؛ این کتاب که به قلم مجید پورولی کلشتری نگارش شده، روایت یک نویسنده ایرانی در تقابل منافقین صدر اسلام با رسول خدا (ص) و امیرالمؤمنین (ع) است. چاپ پانزدهم این کتاب اخیراً روانه بازار نشر شده است.

مجموعه «برشانه‌های اقیانوس»

حجت الاسلام علی رهبر به پشتوانه تدریس چهل ساله نهج البلاغه برای دانشجویان، در مجموعه پنج جلدی «برشانه‌های اقیانوس» شرحی ادیبانه از سخنان آسمانی علی بن ابیطالب (ع) برای مخاطب جوان به نگارش درآورده. اثری موجز و مفید برای ارتباط بیشتر نسل نو که اخیراً جلد اول آن به چاپ چهارم و جلد دوم آن به چاپ سوم خود رسیده است.

هم‌چنین انتشارات کتاب جمکران به مناسبت عید غدیر تخفیف ویژه‌ای برای مخاطبان خود در نظر گرفته که می‌توانید در شب و روز این عید بزرگ، از سایت کتاب جمکران به آدرس www.ketabejamkaran.ir آثار این نشر را از تهیه کنید.

نظر شما