شناسهٔ خبر: 67330644 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

خطر محرومیت از میزبانی بیخ گوش ملوان

ورزشگاه سیروس قایقران انزلی ۴۹ ایراد برای فصل جدید لیگ برتر دارد که در صورت برطرف نشدن ایرادات نمی‌تواند میزبان رقابت‌های فصل آینده باشد.

صاحب‌خبر -

خطر محرومیت از میزبانی بیخ گوش ملوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ رئیس هیات فوتبال بندر انزلی با بیان اینکه اخیرا نامه‌ای از سوی فدراسیون فوتبال مبنی بر ۴۹ مورد ایراد در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی آمده که باید برای فصل جدید لیگ برتر آن را برطرف کنیم گفت: در یکی از این موارد بحث استحکام سازی سکوی شمال شرقی است که در دست اقدام است و سکوی شمال غربی را نیز باید ایجاد کنیم که آن هم چندین بار مسئولین استان و شهرستان قول‌هایی دادند منتهی هنوز ساخت سکو پیگیری نشده و فقط سکوی شمال شرقی در دست اقدام است.
محمود رمضانی افزود: همچنین در بحث جایگاه ویژه نیز اعلام شده است که می‌بایست کل این جایگاه در پوشش یک محفظه شیشه‌ای قرار بگیرند، موضوعات دیگر نیز در ارتباط با سکو‌هایی است که طرف اسکوربورد قرار دارد که یک اشکالات جزئی است و قابل حل است.
وی داشتن یک ورزشگاه جدید و به روز را برای باشگاه ملوان ضروری دانست و تصریح کرد: ورزشگاه فعلی در حال حاضر قدیمی و فرسوده است و از ظرفیت پایینی برخوردار است و با عملیات بازسازی در بهترین حالت از ظرفیت ۱۰ هزار نفر بیشتر نمی‌توانیم ایجاد کنیم، در صورتی که در مسابقات مهم با ظرفیت ۲۰ هزار نفری مواجه هستیم.
رمضانی با اشاره به اینکه در آغاز لیگ فصل گذشته ورزشگاه سیروس قایقران ۲۶ مورد اشکال داشت گفت: در آن برهه که سازمان لیگ این ایرادات را گرفته بود همه مسئولین شهری پای کارآمدند و ظرف ۲ ماه آنها را رفع و رجوع کردند البته این ایرادات مفید بود و ما را به سمت بهتر شدن وا داشت.
رئیس هیات فوتبال انزلی در پایان اظهار امیدواری کرد: در جلسه‌ای که طی آینده نزدیک با حضور و مشارکت اداره کل ورزش جوانان شهرستان و استان برگزار خواهد شد این موضوعات را پیگیری خواهیم کرد تا بتوانیم ایرادات را برطرف کنیم.

نظر شما