شناسهٔ خبر: 67330599 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

زارع در گفت‌وگو با دانشجو:

بسیاری از کشور‌ها به صورت خودجوش برای برگزاری میهمانی ۱۰ کیلومتری اعلام آمادگی کردند

سخنگوی ستاد مردمی برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر بیان کرد: ما از قبل هیچ گونه پیگیری برای وارد شدن میهمانی ۱۰ کیلومتری به سایر کشور‌ها انجام نداده بودیم، اما شاهد بودیم که خیلی از آن‌ها به صورت خودجوش اعلام آمادگی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، امروز ۳ تیرماه دومین نشست خبری جشن ده کیلومتری غدیر در مجتمع فرهنگی شهدای هفتم تیر برگزار شد. در حاشیه این نشست، ساسان زارع؛ سخنگوی ستاد مردمی برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در گفتگو با دانشجو در مورد برگزاری این جشن در سایر کشور‌ها اظهار داشت: ما از قبل هیچ گونه پیگیری برای ورود میهمانی ده کیلومتری به سایر کشور‌ها انجام نداده بودیم، اما شاهد بودیم که خیلی از آن‌ها به صورت خودجوش اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: به هرحال جمیع مسلمانان عالم این حس را نسبت به امیر المومنین حضرت علی(ع) دارند؛ این یکی از ویژگی‌های ایشان است.

زارع گفت: باید بگویم که بعضا ما در جشن غدیر مواکب خدمت‌رسانی اهل سنت داریم. همچنین بعضی از کشورهایی که میزبان این جشن شده‌اند، اهل سنت هستند. این یک اتفاق ویژه است. بنظر من خود این جشن می‌تواند محور انسجام و وحدت باشد و اکنون این اتفاق در حال شکل‌گیری است.

سخنگوی ستاد مردمی برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر در پایان بیان داشت: همه کشورهایی که این جشن را در کشور خود برگزار می‌کنند، اشتیاق ویژه‌ای نسبت به آن داشته‌اند اما دو سرزمین هند و پاکستان، به صورت مخصوص‌تری استقبال کردند.

نظر شما