شناسهٔ خبر: 67330117 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار کرمانشاه:

مدیران شهرداری در ساعات اداری حق فعالیت انتخاباتی ندارند

شهردار کرمانشاه گفت: هیچ‌کدام از مدیران شهرداری کرمانشاه اجازه ندارند در ساعات اداری در ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری حضور پیدا کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، شورای معاونان و مدیران شهرداری ظهر امروز _یکشنبه سوم تیر_ به ریاست نادر نوروزی شهردار کرمانشاه و با حضور تمام معاونان، مدیران ستادی و مدیران مناطق هشت‌گانه شهرداری در سالن جلسات شهرداری کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه معاونان خدمات شهری، عمرانی و تعدادی از مدیران کل ستادی و شهرداران مناطق گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات جلسه هفته قبل را ارائه کردند.

بر اساس این گزارش پیرامون موضوعات مختلف از جمله آسفالت معابر، ترافیک، عمران، تکمیل پارک‌های سطح مناطق طرح جمع‌آوری سگ‌های ولگرد بحث و گفت‌وگو شد و تصمیمات در قالب ۱۵ مصوبه به تصویب اعضای شورای مدیران و شهردار کرمانشاه رسید و برای اقدام به واحدهای مربوطه ابلاغ شد.

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه در این جلسه خطاب به مدیران شهرداری گفت: هیچ‌کدام از مدیران شهرداری کرمانشاه اجازه ندارند در ساعات اداری در ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست‌جمهوری حضور پیدا کنند.

وی اضافه کرد: هرگونه استفاده از امکانات و اموال شهرداری له یا علیه کاندیداهای ریاست‌جمهوری ممنوع است و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

شهردار کرمانشاه ادارات کل بازرسی و حراست شهرداری کرمانشاه را به‌طور ویژه مأمور نظارت و رسیدگی به این موضوع کرد.

نظر شما