شناسهٔ خبر: 67330090 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده  مجلس: تفاوت نگرش سیاسی موجب اختلاف نشود 

شیراز-ایرنا-  نماینده ‌مردم سروستان، خرامه و کوار فارس  در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات با حفظ وحدت، یک وظیفه ملی استٰ،‌ گفت:‌ مردم با گفتار پسندیده عملکردها را نقد کنند تا تفاوت نگرش سیاسی موجب اختلاف نشود. 

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا غلامرضا توکل،یکشنبه در پیامی خواستار حضور پرشور قاطبه مردم بصیر، ولایتمدار و انقلابی این حوزه انتخابیه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد و بیان کرد: در حالی به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری رسیدیم که رهبر عظیم الشان انقلاب، امام خامنه ای پس از حماسه مراسم خاکسپاری رئیس جمهور شهید حضرت آیت الله دکتر رئیسی و هیات همراه، خواستار مشارکت حداکثری در انتخابات برای خلق حماسه دوم شدند.

این نماینده مجلس در ادامه پیامش گفته است:‌ مردان و زنان بویژه جوانان برومند سروستان، کوار و خرامه نیز همچون دیگر آحاد مردم ایران اسلامی با لبیک به فرمان ولی امر خویش به پاخاستند و همسو با آرمان های امام، انقلاب و شهدای شهرستان های این حوزه انتخابیه به میدان آمدند.

توکل اشاره کرد :‌انتخاب اصلح اهمیت دارد و در فضای حقیقی و مجازی شهرستان های سروستان، خرامه و کوار، جوانان بابصیرت و ولایت مدار در تجدید میثاق با شهدای خدمت از هر طیف، عقیده و جناح به میدان آمده اند تا با گرم کردن تنور انتخابات و مشارکت حداکثری به خواست ولی امرشان لبیک گفته تا جهانیان همچنان از بصیرت و ولایت مداری مردم قهرمان ایران اسلامی، انگشت حیرت بر دهان برده و وفای ایشان با شهدا و امامین انقلاب را به چشم ببینند.

در ادامه آمده است :‌ آنچه مسلم است با نزدیک تر شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، مردم و جوانان در هر حزب و دسته و گروه با دل های پاک، مشغول فعالیت هستند تا حماسه و مشارکت حداکثری شکل گیرد.

او افزود: همه فعالین عرصه انتخابات، فرزندان راستین انقلاب هستند و هر رأی، یک مشت به دهان یاوه گویان جهان خواهد بود،هر ۶ نفر نامزد انتخابات ریاست جمهوری برای ما قابل احترام هستند.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه برگزار می شود.

نظر شما