شناسهٔ خبر: 67329905 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیشگیری مقدم بر بازرسی است

بازرس کل استان کردستان پیشگیری ازوقوع جرائم را اولویت سازمان بازرسی عنوان کرد و گفت: پیشگیری مقدم بر بازرسی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، عیسی هواسی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه که در سازمان بازرسی کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ایام دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم و هفته قوه قضائیه اظهار داشت: انتخابات در کشور جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب برگزار شده و این یکی از افتخارات نظام است. کمتر کشوری در دنیا توانسته که در فرصت محدود انتخابات برگزار کند. همانطور که مقام معظم رهبری فرموده 

وی با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: چهار مؤلفه رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات شامل امنیت، سلامت انتخابات، رقابت سالم و مشارکت به عنوان یک راهبرد و اولویت قرار گرفته که خوشبختانه مشکلی در این حوزه‌ها در استان نداریم.

بازرس کل استان کردستان تصریح کرد: اصحاب رسانه در چند روز باقی‌مانده به انتخابات، شور و نشاط انتخاباتی را گرم کنند تا شاهد مشارکت بالا و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌ها رای باشیم چرا که مشارکت بالا باعث اقتدار کشور و خنثی کردن توطئه‌های دشمن می‌شود.

وی افزود: در بین شش کاندیدای انتخابات مهم نیست که چه کسی پیروز عرصه شود بلکه مهم مشارکت بالا و خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات است.

هواسی در ادامه با اشاره به رسالت سازمان بازرسی اذعان داشت: تعداد نیروها نسبت به وظایف مربوطه و تعدد ماموریت‌ها کافی نیست. اولویت سازمان بازرسی پیشگرانه و نظارت است. پیشگیری مقدم بر بازرسی است.

انتهای پیام/481/

نظر شما